جزئیات حادثه آموزشگاه دخترانه آرمینه مصلی‌نژاد و حضور دو آمبولانس

روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه ۲ شهر ری توضیحاتی پیرامون اتفاق رخ‌داده در مدرسه دخترانه آرمینه مصلی‌نژاد شهر ری ارائه و درگیری فیزیکی مدیر و دانش‌آموزان را تکذیب کرد.

به گزارش ایمنا، روز گذشته _سه‌شنبه هفدهم آبان‌ماه_ فیلمی از حیاط مدرسه مصلی‌نژاد در محله دیلمان شهر ری منتشر شده است که تعدادی از دانش‌آموزان در حیاط و دو دستگاه آمبولانس در مدرسه در حال مداوا و انتقال تعدادی از دانش‌آموزان هستند. علت مصدومیت دانش‌آموزان، درگیری با مدیر به‌دلیل سردادن شعارهای اعتراضی مطرح شده است.

روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه ۲ شهر ری پس از بررسی جزئیات وقایع رخ‌داده در هنرستان آرمینه مصلی‌نژاد بیانیه‌ای به‌شرح زیر منتشر کرد:

«روز سه شنبه مورخ ۱۷ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۵ صبح، تعداد معدودی از دانش‌آموزان هنرستان دخترانه آرمینه مصلی‌نژاد هنگام رفتن به کلاس درس، اقدام به بی‌انضباطی و سر و صدا کردند و مدیر آموزشگاه سعی در برقراری آرامش دانش‌آموزان داشت.

در این بین یکی از دانش‌آموزان که سابقه بیماری داشته، دچار عارضه تنفسی شده و پس از تماس مدیر مدرسه، اورژانس در محل حاضر می‌شود.

حضور دو دستگاه آمبولانس اورژانس در فضای مدرسه، موجب نگرانی دانش‌آموزان می‌شود و برخی از ایشان با تلفن همراه به اولیا خود موضوع را اطلاع می‌دهند.

از آنجا که اولیا دانش‌آموزان همیشه همراه و پشتیبان نظام تعلیم و تربیت هستند، خود را به مدرسه می‌رسانند تا در جریان کار قرار بگیرند.

با اقدام به موقع اورژانس، دانش‌آموز مذکور همراه با اولیا به بیمارستان انتقال می‌یابد و پس از زمان کوتاهی همراه خانواده به منزل برمی‌گردد و هم‌اکنون نیز حال عمومی دانش‌آموز خوب است.

پس از این ماجرا صبح امروز در حالی که آموزشگاه به فعالیت روزانه خود می‌پرداخت، نشستی صمیمی با حضور رییس آموزش و پرورش ناحیه دو ری با اولیا محترم دانش‌آموزان این آموزشگاه نیز برگزار و در مورد ابعاد موضوع گفتگو می‌شود.

اقدامات آموزش و پرورش ناحیه دو ری برای تکمیل پرونده و رسیدگی به موضوع مطابق قوانین و مقررات در حال انجام است.

متاسفانه فیلم تقطیع شده‌ای از این حادثه توسط فرد ناشناس به شبکه‌های معاند ارسال و تبدیل به خوراک خبری این شبکه‌های دروغ پراکن می‌شود.

اداره آموزش و پرورش ناحیه دو ری ضمن تاکید بر حفظ آرامش، در حال بررسی کامل موضوع بوده و تأکید می‌نماید اجازه موج سواری به بیگانگان در این موارد را نخواهد داد.»

کد خبر 618297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.