احداث شبکه روشنایی بوستان دفاع مقدس اراک

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری اراک از احداث شبکه روشنایی بوستان دفاع مقدس خبر داد.

احمد حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: یکی از شاخص‌های توسعه، کیفیت فضای سبز در شهرها است؛ لذا توسعه فضای بوستان‌های سطح شهر از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی افزود: فضای سبز نقش مهمی بر بهبود شرایط زیستی جوامع دارد و به عنوان یکی از مهمترین فضاهای عمومی بر بهبود شرایط فرهنگی، اجتماعی و زیست‌محیطی نواحی شهری تأثیرگذار است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری اراک خاطرنشان کرد: فضای سبز علاوه بر حفظ نشاط شهری، موجب ارتقای روحیه و سلامت شهروندان می‌شود، به همین منظور مهمترین رویکرد سازمان، حفظ، نگهداری و توسعه فضای سبز و تلاش برای ایجاد شهری زیبا و جذاب است.

حسنی اضافه کرد: اصلاح و تأمین روشنایی پارک‌ها در راستای زیباسازی و بهره‌مندی شهروندان از فضاهای شهری از برنامه‌های اصلی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری است.

وی گفت: با توجه به استقبال شهروندان از بوستان دفاع مقدس و به منظور رفع مشکل روشنایی این بوستان به عنوان مطالبه جدی شهروندان، در راستای احترام به حقوق شهروندی و ارتقای سطح امنیت، اصلاح سیستم روشنایی بوستان دفاع مقدس انجام شد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری اراک افزود: جهت اصلاح روشنایی این بوستان از تجهیزات روشنایی کم‌مصرف شامل ۳۵ عدد تیر کوتاه و یک عدد برج نوری در راستای بهینه‌سازی مصرف انرژی و افزایش راندمان استفاده شده است.

کد خبر 618274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.