کرسی‌های آزاداندیشی دانش‌آموزان در اصفهان برگزار می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: هدف اصلی از برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی و برنامه گفتاورد، ایجاد بستری تعاملی و منطقی برای گفت‌وگو در میان دانش آموزان نخبه است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا ابراهیمی امروز _چهارشنبه هجدهم آبان‌ماه_ در مناظره دانش‌آموزی اظهار کرد: با همت اداره استعدادهای درخشان اداره‌کل و معاونت پرورشی دبیرستان دوره دوم شهید اژه‌ای اصفهان و تلاش مجریان طرح روشنا، جلسه‌ای با عنوان «گفتاورد» در راستای آزاداندیشی و گفت‌وگوی دانش آموزان تشکیل شده است.

وی افزود: این رویداد با حضور ۳ نفر از نمایندگان دانش‌آموزان هر کلاس و همراهی تشکل‌های دانش آموزی، دوشنبه‌های هر هفته در تالار دبیرستان شهید اژه‌ای اصفهان برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان یادآور شد: در این گفتاورد که ۶۰ دانش‌آموز حضور داشتند نمایندگان گروه‌های مختلف به بیان دیدگاه‌های خود با موضوع تغییر پرداختند.

وی ادامه داد: این دانش‌آموزان روایت‌های خود را در موضوعات مختلف مطرح کرده و به نقد یکدیگر می‌پردازند، همچنین در زمان‌هایی از جلسه حاضرین نیز به نقد تفکرات مطرح شده پرداخته و نمایندگان گروه‌های مختلف به این نقدها پاسخ می‌دهند.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: هدف اصلی از برنامه گفتاوردهای دانش‌آموزی، ایجاد بستری تعاملی و منطقی برای گفت‌وگو در میان دانش‎آموزان نخبه است که بتوانند نظرات خود را مطرح کنند.

به گزارش ایمنا، مناظره دانش‌آموزی با موضوع مسائل اخیر کشور و در راستای برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دبیرستان استعدادهای درخشان شهید اژه‌ای اصفهان برای نخستین بار در کشور برگزار شد.

کد خبر 618249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.