تعطیلی ۳ روزه سینما آزادی شهر زرند

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری زرند از تعطیلی سه روزه سینما آزادی همزمان با برگزاری جشنواره پاییزه کودک و نوجوان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا ظهیرصادقی امروز_ چهارشنبه هجدهم آبان‌ماه_ در حاشیه بازدید از محل برگزاری جشنواره پاییزه کودک و نوجوان از تعطیلی سه روزه سینما آزادی شهر زرند به دلیل برگزاری جشنواره پاییزه کودک و نوجوان خبر داد و اظهار کرد: تمام فعالیت‌های جشنواره پاییزه کودک و نوجوان در جنب سالن سینما برگزار می‌شود و این فضا برای فعالیت‌هایی همانند دکورزنی، چینش صندلی و میزها در نظر گرفته شده است؛ لذا این فضای فرهنگی به مدت سه روز تعطیل خواهد بود.

وی با بیان اینکه این جشنواره با تکیه بر شادی، نشاط و بازی برنامه‌ریزی شده است، افزود: برگزاری رویدادهای مختلف که زمینه‌ساز لذت و شادی کودکان در کنار یکدیگر است، نقش بسزایی در ایجاد حس تعلق کودکان به شهر دارد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری زرند خاطرنشان کرد: جشنواره پاییزه کودک و نوجوان، جمعه بیستم آبان‌ماه از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ عصر در محل سینما آزادی برگزار می‌شود.

ظهیر صادقی گفت: آموزش نکات شهروندی، ترویج مکتب حاج قاسم سلیمانی، اجرای نمایش و مسابقه، اهدای جایزه، اجرای برنامه‌های شاد فرهنگی، ایجاد غرفه‌های فرهنگی، مذهبی و هنری و برگزاری نمایشگاه دستاوردهای خانگی از جمله برنامه‌های این روز است.

کد خبر 618231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.