با مدیریت واحد شهری می‌توان بر مشکلات فائق آمد

عضو کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مدیریت بسیاری مسائل از دست شوراها خارج است، در حالی که اگر این موارد در دست مدیریت واحد شهری قرار بگیرد و تصمیم‌گیری‌ها از جانب پایتخت نباشد، می‌توانیم بر مشکلات فائق آییم.

عباس حاج‌رسولی‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به افتتاح ۱۱۰ میلیارد تومان پروژه در منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان در قالب پنجمین برنامه «به احترام مردم اصفهان»، اظهار کرد: در راستای افتتاح پروژه‌های محله‌محور، بهره‌برداری از پروژه‌های شاخص منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان شامل بهره‌برداری از خیابان شهدای غربی، خیابان کاتب و دیگر پروژه‌های عمرانی را شاهد بودیم.

وی تصریح کرد: روز گذشته _چهارشنبه هجدهم آبان‌ماه_ ورزشگاه چندمنظوره منطقه رهنان افتتاح شد که با توجه به نیاز جوانان معتقدیم در تمام محلات باید این قبیل طرح‌ها، به‌ویژه زمین‌های فوتبال با پوشش چمن‌های مصنوعی توسعه پیدا کند.

عضو کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: حضور در آیین افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی به این دلیل است تا از نزدیک شاهد اقدامات انجام شده در مناطق مختلف شهر باشم و از میزان رضایتمندی شهروندان از شهردار و اقدامات شهرداری مطلع شوم.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای رفع مشکلات منطقه ۱۱، خاطرنشان کرد: ما در این منطقه شاهد مشکلات متعددی هستیم که اکثر آن‌ها قابل رفع است، اما مدیریت بسیاری مسائل از دست شوراها خارج است، در حالی که اگر این موارد در دست مدیریت واحد شهری قرار بگیرد و تصمیم‌گیری‌ها از جانب پایتخت نباشد، می‌توانیم بر مشکلات فائق آییم.

حاج‌رسولی‌ها با تاکید بر این با تعامل و همکاری بین دستگاه‌ها بستر تحقق مدیریت واحد شهری را فراهم می‌سازد، گفت: تا زمان تحقق واقعی طرح مدیریت واحد شهری می‌توان با تعامل بین دستگاه‌ها به عنوان گام آغازین تحقق مدیریت واحد شهری در جهت برطرف کردن مشکلات و توسعه و پیشرفت شهر گام برداشت.

وی با اشاره به پروژه‌های محله‌محور در راستای محرومیت‌زدایی محلات، افزود: نسل جوان ما در محله‌های شهر به راه‌اندازی این قبیل پروژه‌ها نیاز دارند و ما موظف هستیم بسترهای لازم را برای آن‌ها فراهم کنیم.

کد خبر 618229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.