اهمیت نقش امدادگران در محورهای مواصلاتی

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان اندیمشک با اشاره به اهمیت نقش امدادگران در محورهای مواصلاتی، گفت: حضور امدادگران نقطه امیدی برای حادثه‌دیدگان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امین نیل‌ساز امروز _چهارشنبه هجدهم آبان‌ماه_ در بازدید از پایگاه امام علی (ع) جهت بررسی وضعیت و آماده به کار بودن تجهیزات، اظهار کرد: نجات‌گران، کارکنان و مسئول امداد شهرستان پیشنهاد خود را پیرامون افزایش توان امدادی در راستای پاسخگویی بهتر به مراجعان با مدیرعامل هلال‌احمر استان مطرح کردند.

وی با اشاره به اهمیت نقش امدادگران در محورهای مواصلاتی، ادامه داد: حضور امدادگران نقطه امیدی برای حادثه‌دیدگان است و در این بازدید تجهیزات و ابنیه پایگاه مورد بررسی قرار گرفت و با دستور مدیرعامل جمعیت مقرر شد نیازهای مطرح شده از سوی نجات‌گران با پیگیری معاون امداد و نجات تأمین شود.

به گزارش ایمنا، پایگاه امداد و نجات بین شهری امام علی (ع) در ۲۵ کیلومتری اندیمشک، در شهر حسینیه منطقه الوار گرمسیری واقع شده است و از سال ۱۳۸۵ فعالیت خود را آغاز کرده که نجات‌گران مشغول ارائه خدمات به مسافران جاده‌ای، ساکنان الوار گرمسیری، به ویژه مناطق صعب‌العبور هستند.

کد خبر 618219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.