ارائه خدمات مشاوره‌ای امنیتی برای بزرگراه‌های بریتانیا

ارائه خدمات مشاوره‌ای و امنیتی آزمایشگاه تحقیقات حمل‌ونقل (TRL) اعضای شورای شهرهای سراسر بریتانیا را قادر خواهد کرد تا از اطلاعات یا ویدئوهای ثبت شده قبلی از شبکه بزرگراه‌های شهرهای خود برای ایجاد طرح‌های امنیتی جدید بهره بگیرند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، آزمایشگاه تحقیقات حمل‌ونقل که مرکز جهانی برای نوآوری در حمل‌ونقل و جابه‌جایی به‌شمار می‌رود، با همکاری کمپانی اطلاعات جاده‌ای Gaist به ارائه خدمات جدیدی جهت بهبودی امنیت معابر شهری پرداخته است. این خدمات که به شکل مشاوره خواهد بود به مدیران شهری کمک می‌کند از ویدئوها و اطلاعاتی که قبلاً ثبت شده است برای توسعه طرح‌های سرمایه‌گذاری جدید جهت بهبود ایمنی بزرگراه‌ها بهره بگیرند.

طرح‌های ارتقای ایمنی جاده‌ای در بریتانیا

بهره‌گیری از ویدئوهای ضبط شده توسط کمپانی Gaist به ارزیابی شرایط معابر و بزرگراه‌های سراسر شهرهای بریتانیا کمک خواهد کرد که این قابلیت امکان استفاده از یک ابزار جدید برای ارائه طرح‌های پیشرفته جهت ارتقای ایمنی معابر را توسط آزمایشگاه تحقیقات حمل‌ونقل فراهم می‌آورد. مهم‌ترین مزیت خدمات جدید این است که اعضای شورای شهر می‌توانند از ویدئوهای قبلی نیز که از بزرگراه‌ها ثبت شده است برای بهبود سرمایه‌گذاری جهت افزایش ایمنی در معابر اصلی شهر بهره بگیرند و از این طریق، به صرفه‌جویی در مصرف منابع مالی شهرهای خود کمک زیادی کنند.

ارائه خدمات مشاوره‌ای امنیتی برای بزرگراه‌های بریتانیا

امروزه مدیران سراسر شهرهای بریتانیایی در تلاش هستند رویکردهای جدیدی برای افزایش ایمنی تردد پیاده کنند که آزمایشگاه تحقیقات حمل‌ونقل با ارائه خدمات جدید خود این قابلیت را برای آن‌ها فراهم می‌آورد. مدیران پس از دریافت خدمات مشاوره‌ای این کمپانی قادر خواهند بود با استفاده از بسته‌های آموزشی مقرون‌به‌صرفه، بهبود زیرساخت‌ها را برای بزرگراه‌های شهری به ارمغان بیاورند که خدمات جدید، امکان پیش‌بینی عوامل مؤثر بر مرگ یا آسیب جدی به قربانیان سوانح خیابانی در گذشته را فراهم می‌آورد و از این طریق به مدیران در بهبود ایمنی جاده‌ای در طرح‌های جدید کمک می‌کند. خدمات جدید همچنین از حساسیت بالایی نسبت به سرعت و جریان عبور کاربران معابر شهری جهت ارزیابی خطرات احتمالی برخوردار است.

در واقع، آزمایشگاه تحقیقات حمل‌ونقل، خدمات مشاوره‌ای جدید خود را بر تولید طرح‌های سرمایه‌گذاری ایمنی جاده‌ای، مبتنی بر شواهد موجود در مورد بزرگراه‌ها و حوادث از قبل ثبت‌شده متمرکز می‌کند و از این طریق، مدیران را به سرمایه‌گذاری مؤثر برای کاهش تصادفات خیابانی سوق می‌دهد.

کد خبر 618193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.