قانون باید برای همه یکسان اجرا شود

مدیرکل دادگستری چهارمحال‌وبختیاری گفت: قانون باید برای همه باید به طور یکسان اجرا شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمدرضا بهرامی امروز _چهارشنبه هجدهم آبان‌ماه_ در جلسه‌ای با شهردار و شورای اسلامی شهرکرد، اظهار کرد: شورای اسلامی شهر و شهرداری باید دست به دست یکدیگر دهند تا پروژه‌هایی که تاکنون به نتیجه نرسیده است، جبران شود و با انگیزه و دلسوزی تمام نگرانی‌های مردم را رفع کنید.

وی با بیان اینکه قانون باید برای همه به طور یکسان اجرا شود، افزود: در ابتدای کار باید رضایت خداوند مد نظر قرار گیرد و پس از آن در اجرای قانون مردم را یکسان ببینیم و با افراد متخلف در حوزه شهری یکسان برخورد شود.

مدیرکل دادگستری استان، تصریح کرد: اشرافیت و عمل به قانون امری ضروری است که باید مورد توجه قرار گیرد و شهرداری علاوه‌بر انجام کارهای عمرانی و شهرسازی به موارد حقوقی بیشتر توجه کند.

بهرامی با اشاره به اینکه از مجموعه مدیریت شهری درخواست داریم تا یک بار برای همیشه نقاط حادثه‌خیز شهر را شناسایی و رفع کنند، گفت: در این راستا کمیته‌ای شامل راه و شهرسازی، نظام مهندسی، شهرداری، پلیس راهور و راهنمایی و رانندگی و کانون کارشناسان جهت شناسایی نقاط حادثه‌خیز و رفع آن تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه اقدامات مدیران باید بر اساس قانون باشد، تصریح کرد: تمام مسئولان ملزم به اجرای قانون هستیم و باید قانون به درستی رعایت شود.

کد خبر 618189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.