زمان‌بر شدن امور، انگیزه کارکنان را گرفته است

شهردار شهرکرد گفت: زمان‌بر و فرسایشی شدن بسیاری از اقدامات و طرح‌ها موجب شده است تا انرژی و انگیزه کارکنان گرفته شود؛ بنابراین باید مسائل را به صورت ریشه‌ای حل و بستر اقدامات نو را فراهم کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدحسین واحدیان امروز _چهارشنبه هجدهم آبان‌ماه_ در نخستین جلسه با اعضای شورای اسلامی شهر، معاونان، مدیران، رؤسای سازمان‌ها و جمعی از کارکنان شهرداری با بیان اینکه برنامه‌های شهرداری باید با کمک کارکنان، مشارکت مردم و حمایت شورای اسلامی اجرا شود و به نتیجه برسد، اظهار کرد: مردم در شهر نقش‌آفرینی می‌کنند و ضرورت دارد جایگاه شهروندان را درک کنیم.

وی افزود: مردم باید در تدوین بودجه دخیل باشند تا از ظرفیت بزرگان، ریش‌سفیدان و نخبگان شهر در حل مسائل و مشکلات بهره‌مند شویم.

شهردار شهرکرد پاسخگویی به مطالبات مردمی و تکریم ارباب رجوع توسط کارکنان را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: لازم است با روی گشاده با مردم برخورد شود، خط قرمز ما در شهرداری پاسخگویی به شهروندان و تکریم ارباب رجوع است، چنانچه گره‌ای در کار به وجود بیاید باید در چارچوب قانون پیگیری‌های لازم انجام و مشکلات رفع شود.

واحدیان اضافه کرد: از کارکنان شهرداری درخواست می‌شود از زمان اجرای برنامه‌ها تا به ثمر رسیدن اقدام‌ها، پیگیری‌های لازم را انجام دهند و به کارها سرعت ببخشند. لازم است روش مدیریت مسرانه در بین مدیران نهادینه و برای پیگیری موضوع‌ها از این روش استفاده شود.

از ظرفیت نیروها در جایگاه‌های تخصصی استفاده می‌شود

وی با بیان اینکه بسیاری از کارها به دلیل زمان‌بر و فرسایشی شدن انرژی و انگیزه کارکنان را گرفته است، ادامه داد: باید مسائل را به صورت ریشه‌ای حل و بستر کارهای نو را فراهم کرد.

شهردار شهرکرد ضمن تأکید بر ساماندهی دست‌فروشان، تصریح کرد: لازم است مشکل افرادی که از این طریق امرار معاش می‌کنند با یک روش قانونی رفع شود تا علاوه بر معضل سد معبر بتوان به وضعیت اقتصادی این خانوارها نیز کمک کرد.

واحدیان اضافه کرد: من از بدنه شهرداری هستم و از ظرفیت نیروها در جایگاه‌های تخصصی استفاده می‌کنم، اما باید براساس یک برنامه هدفمند حرکت کنیم.

وی افزود: دلسوزانه می‌گویم، شهرکرد جای کار بسیاری دارد؛ بنابراین باید با انگیزه به کار کردن ادامه دهیم، دغدغه مردم را بشنویم و مشکلات را با کمک یکدیگر حل کنیم.

مصطفی حیدری، رئیس شورای اسلامی شهر نیز تاکید کرد: شهردار شهرکرد یکی از افراد با تجربه است که ۱۷ سال از فعالیت کاری خود را در شهرداری گذرانده است و می‌توان برای ایجاد تغییر و تحولات در شهر از این ظرفیت استفاده کرد.

وی افزود: مردم ولی‌نعمتان ما هستند؛ بنابراین تکریم ارباب‌رجوع از سوی مجموعه مدیریت شهری امری ضروری است و کار مردم باید در اسرع وقت پیگیری و انجام شود.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد با بیان اینکه علاوه بر تکریم ارباب رجوع لازم است کرامت کارکنان نیز حفظ شود، خاطرنشان کرد: وضعیت معیشتی و اقتصادی در جامعه با مشکل مواجه است؛ بنابراین باید به رفاه کارکنان نیز توجه شود.

کد خبر 618115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.