مهدی تاج: حمایت خوبی از تیم ملی شده اما وعده‌ای نمی‌دهیم!

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و با وجود حمایتی که از تیم ملی شده قولی برای نتیجه‌گیری در جام‌جهانی قطر نمی‌دهیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی تاج امشب _سه@شنبه هفدهم آبان‌ماه_ در حاشیه مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی فوتبال ایران در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، اظهار کرد: فوتبالی‌ها دنیا را به دو دسته تقسیم کرده‌اند: کشورهایی که در جام‌جهانی هستند و کشورهایی که در جام‌جهانی حضور ندارند، خوشبختانه ما جزو گروه اول هستیم و این توفیق بزرگی برایمان است. ایران یک‌بار قبل از انقلاب و پنج‌بار بعد از انقلاب به جام‌جهانی صعود کرده است.

وی افزود: بهترین نتیجه تاریخی تیم ملی ایران در ادوار جام‌جهانی سال ۲۰۱۸ در روسیه رقم خورد؛ در فوتبال نمی‌شود قولی داد و از همین‌رو وعده‌ای نمی‌دهیم. پشتیبانی‌های بسیار خوبی از سوی دولت صورت گرفته، همینطور ستادی از سوی دولت تشکیل شده بود و حمایت‌های همه‌جانبه‌ای از تیم ملی توسط دستگاه‌های دولتی انجام شده است.

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان تصریح کرد: چند شب‌پیش جلسه‌ای در مجلس با نمایندگان برگزار کردیم و نگرانی‌هایی در خصوص تیم ملی کشورمان وجود داشت اما اکنون جای صحبت درباره آن موضوع نیست. مجموعه نهادها خصوصاً نهادهای امنیتی به تیم ملی کمک می‌کنند تا بهترین نتایج را در قطر رقم بزنیم.

تاج در پایان خاطرنشا ن کرد: امیدوارم بتوانیم نتایجی را رقم بزنیم که مردم کشور و اهالی ورزش از ما راضی باشند. در گروهی هستیم که به هر جهت حساسیت‌هایی روی آن وجود دارد و امیدوارم نتایج خوبی کسب کنیم.

کد خبر 618029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.