موسوی به صورت قانونی عضو هیئت رئیسه فدراسیون است/ طراحی لباس تیم ملی سلیقه‌ای است!

سرپرست دبیر کل فدراسیون گفت: قانونا خانم زهره موسوی عضو هیئت رئیسه فدراسیون است چرا که مجمع ایشان را انتخاب کرده است و اینکه در آینده چه اتفاقی بیفتد را اطلاع ندارم.

داوود پرهیزکار سرپرست دبیر کلی فدراسیون در مراسم رونمایی از لباس تیم ملی در خصوص شرایط تیم ملی در آستانه اعزام به قطر اظهارکرد: من فکر می‌کنم تیم ملی برای جام جهانی روحیه و انگیزه خوبی دارد و شاگردان کی روش ۲۳ آبان ماه ساعت ۱۶ به سمت قطر خواهند رفت و امیدوارم سه بازی خوب در مرحله گروهی انجام دهیم و پس از آن به مرحله حذفی برسیم.

وی ادامه داد: قطعاً برای تیم کشورمان پاداش در نظر می‌گیریم چرا که بازیکنان برای شادی مردم تلاش می‌کنند اما در خصوص اهدای خودرو سانتافه اطلاعی ندارم.

پرهیزکار درباره شرایط پرواز هواداران تیم ملی ایران خاطر نشان کرد: در این رابطه فدراسیون فوتبال تصمیم گیرنده نیست و گردشگری باید برای رفت و آمد هواداران جلسات لازم را برگزار کند.

وی درباره وضعیت زهره موسوی افزود: قانونا خانم زهره موسوی عضو هیئت رئیسه فدراسیون است چرا که مجمع ایشان را انتخاب کرده است و اینکه در آینده چه اتفاقی بیفتد را اطلاع ندارم.

سرپرست دبیر کل فدراسیون درباره حمایت از تیم ملی فوتبال عنوان کرد: فکر می‌کنم یک کشور درحال حاضر به تکاپو است تا بهترین شرایط برای حضور در جام جهانی رقم بخورد.

وی ادامه داد: اینکه لباس تیم ملی به چه شیوه‌ای طراحی شده یک امر سلیقه‌ای است و امکان دارد عده‌ای آن را بپسندند و عده‌ای هم خوششان نیاید اما یک کارگروه قوی برای طراحی لباس تیم ملی تلاش کردند و خروجی اش چیزی است که امروز رونمایی می‌شود.

کد خبر 618028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.