دهه هشتادی‌ها سربازان تمدن نوین اسلامی هستند

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله) سربازان تمدن نوین اسلامی را دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌ها می‌دانند؛ دشمن نیز روی نوجوانان سرمایه‌گذاری و از خلاهایی مانند بی‌توجهی به مسائل فرهنگی که در دوره‌های قبلی ایجاد شده بود، سواستفاده کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا ابراهیمی امروز _سه‌شنبه هفدهم آبان‌ماه_ در گردهمایی روابط عمومی‌های آموزش و پرورش استان اصفهان به میزبانی فولاد مبارکه با اشاره به تحقق تمدن نوین اسلامی در جهان، اظهار کرد: اعتقادات، باورمندی دینی و توجه مردم به ارزش‌های انقلابی بسیار عمیق از این حرف‌هاست که در مقابل دشمن مغلوب شوند؛ در این راستا باید تلاش کنیم تا هیچ دانش‌آموزی در اردوگاه دشمن قرار نگیرد چراکه در دوره‌ای قرار داریم که شاهد افول استکبار جهان هستیم.

تحقق تمدن نوین اسلامی با نقش‌آفرینی دانش‌آموزان

وی تأکید کرد: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله)، نظم نوین دیگری اتفاق خواهد افتاد که در آن کدخدای جهان آمریکا نخواهد بود، اسلام عزیزتر خواهد شد و تمدن اسلامی گسترش خواهد یافت؛ آمریکا از چند سال قبل نقشه خاورمیانه جدید را ترسیم کرد و در بسیاری از کشورهای خاورمیانه اعم از سوریه و یمن مشکلاتی را به وجود آورد اما رهبر معظم انقلاب فرمودند «تغییراتی اتفاق می‌افتد ولی خاورمیانه جدیدی که دشمن می‌خواهد، محقق نخواهد شد و رژیم جعلی صهیونیستی ۲۵ سال آینده خود را نخواهد دید».

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه تفکر جمهوری اسلامی در بسیاری از کشورهای خاورمیانه حاکم شده، تصریح کرد: بدون شک آمریکا و استکبار جهانی از این مسأله نگران است؛ تمدن نوین اسلامی به دست پرفروغ رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، نقش‌آفرینی وبا همت دانش‌آموزان محقق و آماده انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) خواهد شد.

ابراهیمی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله) سربازان تمدن نوین اسلامی را دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌ها می‌دانند؛ دشمن نیز روی نوجوانان سرمایه‌گذاری و از خلاهایی مانند بی‌توجهی به مسائل فرهنگی که در دوره‌های قبلی ایجاد شده بود، سو استفاده کرد.

روابط عمومی مهمترین رکن جهاد تبیین است

وی با اشاره به اینکه روابط عمومی مهمترین رکن جهاد تبیین است، افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، جهاد تبیین هم واجب فوری و هم واجب عینی است و اگر بخواهیم آن را در نهادها و سازمان‌ها ایجاد کنیم، شایسته‌تر از روابط عمومی‌ها وجود ندارد چراکه واسطه بین مردم و مسئولین، اثرگذار روی افکار عمومی و تأثیرگذار بر تصمیم‌سازی‌ها هستند.

ابراهیمی با اشاره به جامعه هدف آموزش و پرورش استان اصفهان، یادآور شد: در استان اصفهان بیش از یک میلیون دانش‌آموز، حدود ۴۵۰ هزار نوآموز پیش از دبستان، ۱۱۰ هزار معلم شاغل و بازنشسته و گروه‌های دیگری مثل آموزشگاه‌های علمی در مجموع نزدیک به ۲ میلیون نفر مستقیم با آموزش و پرورش مرتبط هستند.

اثرگذاری آموزش و پرورش از طریق روابط عمومی

وی گفت: اگر بخواهیم از طریق نهادی، اثرگذاری آموزش و پرورش را پایدار و ماندگار قرار دهیم، مهمترین نهاد، روابط عمومی آموزش و پرورش است چراکه جایگاه والایی دارد، بنابراین باید خود را بزرگ بداند؛ اثرگذاری روابط‌عمومی‌ها از بسیاری از واحدها بالاتر است چون در عصر ارتباطات قرار داریم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به اینکه هویت ویژه روابط عمومی باید با عظمت بیشتری شناخته شود، خاطرنشان کرد: انعکاس اطلاعات، اخبار و تبیین توسط روابط‌عمومی‌های آموزش و پرورش در دولت سیزدهم قابل تقدیر است؛ امسال، سال تحصیلی بسیار خوبی را آغاز کردیم، به‌گونه‌ای که با افتخار اعلام می‌کنیم که پس از چندین سال فعالیت تمامی مدارس استان اصفهان در نخستین دقایق آغاز شد و این اتفاق بی‌نظیری بود.

به گزارش ایمنا، گردهمایی روابط عمومی‌های آموزش و پرورش استان اصفهان با حضور مصطفی بابایی، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، علی مناهی معاون فرهنگی مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، علیرضا کاظمی مسئول امور استان‌های مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، محمدجواد براتی، مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه و ۵۰ نفر از مسئولان روابط عمومی نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان اصفهان به میزبانی فولاد مبارکه در سالن مرکز تحقیقات این شرکت برگزار شد.

طی برگزاری این گردهمایی، مدعوین از خطوط تولید فولاد مبارکه دیدن کردند و از نزدیک با مراحل تولید محصولات فولادی آشنا شدند. برگزاری کارگاه‌های آموزشی تشریفات اداری، مدیریت سایت و پرتال، خبرنویسی و فن بیان از دیگر برنامه‌های جانبی این گردهمایی بود و نیز استقبال وزارت آموزش و پرورش از اعلام آمادگی فولاد مبارکه برای برگزاری «اردوهای راهیان پیشرفت» مطرح شد.

کد خبر 618026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.