از پرسپولیسی شدن تاج و سجادی تا رضایت کی‌روش از لباس تیم ملی!

مراسم رونمایی از لباس تیم ملی در جام جهانی قطر ساعاتی پیش در برج میلاد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مراسم رونمایی از لباس تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از دقایقی پیش در برج میلاد آغاز شده است. در ادامه روایت ایمنا را از این مراسم مشاهده می‌کنید:

*مرکز همایش‌های برج میلاد پوستر ویژه و بزرگی را به مناسبت مراسم رونمایی نصب کرده است. که در ادامه آن را مشاهده می‌کنید:

*عده‌ای مالباختگان شرکت تحت اختیار شهره موسوی نائب رئیس فدراسیون فوتبال با تجمع در ورودی مراسم سعی داشتند صدای خود را از طریق رسانه‌ها به گوش مسئولان ورزش کشور برسانند.

*داوود پرهیزکاری سرپرست دبیری فدراسیون فوتبال با حضور در جمع اصحاب رسانه اعلام کرد تیم ملی کشورمان ۲۳ آبان عازم قطر خواهد شد.

*با اعلام احسان اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال، کارلوس کی‌روش مارکار آقاجانیان را به عنوان دستیار ایرانی خود در جام جهانی معرفی کرده است.

*سالن برگزاری مراسم آماده شروع مراسم است و به نظر می‌رسد تا دقایقی دیگر شاهد آغاز رسمی مراسم رونمایی از لباس تیم ملی باشیم.

*مهدی توتونچی مجری این مراسم است. وی در ابتدای صحبت‌هایش اعلام کرد مراسم بدرقه تیم ملی نیز همین امشب برگزار خواهد شد.

*حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان مهمان ویژه این مراسم است و در سالن همایش‌های برج میلاد حضور دارد.

* مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال اولین سخنران این مراسم بود. وی در ابتدای سخنانش از حضور همه مدعوین تشکر کرد. او همان صحبت‌های همیشگی را درخصوص جام جهانی انجام داد و گفت: فوتبالی‌ها دنیا را به دو قسمت تقسیم می‌کنند. کشورهایی که در جام جهانی حضور دارند و کشورهایی که در این جام نیستند. ۶ بار به جام جهانی صعود کرده‌ایم که ۵ بار برای بعد از انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: بهترین نتیجه را در روسیه کسب کردیم و این باعث شد مقام معظم رهبری برای تیم ملی پیام صادر کنند. تلاش می‌کنیم بهترین نتیجه را رقم بزنیم اما فوتبال غیرقابل پیش بینی است.

* حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان کشورمان دومین سخنران این مراسم بود. وی با تقدیر و تشکر از حاضرین از مردم خواست تیم ملی را در جام جهانی حمایت کنند.

وی ادامه داد: دست تمامی مدیران عامل باشگاه‌های فوتبال کشور را به گرمی می‌فشارم و قدردان زحمات آنها هستم. چرا که آنها استعدادهای جوان ایرانی را به خوبی می‌بینند تا برای کشورمان افتخار آفرینی کنند.

سجای افزود: از سال ۱۳۲۹ که نخستین بازی رسمی ایران را شاهد بوده‌ایم تا به حال ملی پوشان کشورمان در ادوار مختلف باعث شده‌اند افتخار آفرین باشند. حالا بازیکنان تیم ملی سریع‌ترین صعود را در ادوار جام جهانی رقم زده‌اند و باید حمایت ویژه‌ای شوند.

وزیر ورزش تصریح کرد: امروز و در مراسم رونمایی از لباس تیم ملی باید اضافه کنم افتخار به تن کردن لباس تیم ملی حرکت بزرگی است و باید تا پای جان برای ایران باشیم.

*شنیده می‌شود محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور تا دقایقی دیگر به مهمانان این مراسم اضافه خواهد شد.

*بازیکنان تیم ملی کشورمان وارد سالن محل برگزاری مراسم شدند.

*در بخشی از مراسم فرنود عکاس ورزشی که سابقه پنج دوره حضور در جام‌جهانی اخیر از کتاب مجموعه عکس‌های خود رونمایی کرد و قرار است این مجموعه در طول برگزاری جام‌جهانی در قطر، در موزه فیفا قرار بگیرد.

*استاد و هنرمند علی جنگی، کوچک‌ترین انگشتر با ریزترین توپ طلایی جام‌جهانی را طراحی کرده که از او نیز تقدیر شد. اسم این حلقه یوز ایرانی نام دارد که شامل توپ "الرحله" و لوگو جام قطر است.

*در بخشی از مراسم هجده تابلو فرش منقش به طرح جام جهانی و پرچم کشورمان قرار است در روزهای جام جهانی به موزه فیفا تقدیم شود.

*در ادامه برنامه لباس‌های تیم ملی کشورمان در ادوار حاضر در جام جهانی به نمایش درآمد و بازیکنان با اجرا حرکات نمایشی آنها را نشان دادند.

*فداحسین مالکی نماینده مردم زاهدان در مجلس با حضور در مراسم سومین سخنران مراسم رونمایی بود و درخصوص تیم ملی و حضور در جام جهانی به صحبت پرداخت. وی در بخشی از صحبت‌های جالب خود عنوان کرد مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال و حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان پرسپولیسی هستند. ادعایی که باعث خنده‌های حضار و به ویژه سجادی و تاج شد.

*کارلوس کی‌روش در ادامه سخنران بعدی مراسم بود که به صورت ویدیوی ضبط شده با مهمانان مراسم صحبت کرد. وی به دلیل کسالت و بیماری در مراسم رونمایی حضور نداشت.

*وحید امیری بازیکن تیم ملی کشورمان در پایان مراسم میثاق نامه اعضای تیم ایران را قرائت کرد.

*تاج هنگام خروج از مراسم رونمایی اعلام کرد که کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال از پیراهن طراحی شده برند مجید رضایت دارد.

کد خبر 617994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.