انصراف یک بانوی وزنه‌بردار از اردوی تیم‌ ملی ایران

«فاطمه یوسفی» ملی‌پوش تیم وزنه‌برداری بانوان کشورمان از ادامه حضور در اردوی این تیم انصراف داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فاطمه یوسفی امروز _سه‌شنبه هفدهم آبان ماه_ به کادر فنی تیم ملی وزنه برداری بانوان اطلاع داد به‌دلیل آسیب‌دیدگی، احساس ناراحتی در استخوان ترقوه راست و فشار زیاد تمرینات از شرایط لازم برای رسیدن به آمادگی کامل دور است و از ادامه حضور در اردو انصراف می‌دهد.

کوروش باقری _مدیر تیم‌های ملی فدراسیون وزنه‌برداری_ با تایید این خبر اظهار کرد: این تصمیم توسط فاطمه یوسفی گرفته شده است و از نظر ما منعی برای ادامه حضور او در اردو وجود ندارد. وی می‌تواند تا پایان اردو هم در کنار تیم بماند اما شاید خودش احساس می‌کند که با وجود فشار بالای تمرینات، به آمادگی نخواهد رسید.

به گفته وی، کادر فنی تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان تا این لحظه کسی را از لیست نهایی جهت حضور در تورنمنت قهرمانی‌جهان خط نزده و انتخاب افراد اعزامی به آمادگی و ارتقای رکورد ملی‌پوشان بستگی دارد.

به گزارش ایمنا، تیم‌ملی وزنه‌برداری بانوان کشورمان از هفته نخست آبان‌ماه اردوی آماده‌سازی جهت حضور در مسابقات قهرمانی‌جهان ۲۰۲۲ به میزبانی کلمبیا را آغاز کرده است؛ این مسابقات اولین مرحله کسب امتیاز برای سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس به‌شمار می‌رود.

کد خبر 617986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.