آخرین عکس یادگاری بازیکنان در مجموعه پک!+عکس

در حاشیه تمرین امروز ملی پوشان در مجموعه پک بازیکنانی که احتمال خط خوردن نام آنها از لیست تیم کشورمان وجود دارد با یکدیگر عکس یادگاری گرفتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تمرین ملی پوشان فوتبال امروز صبح در مجموعه پک برگزار شد و مطابق با روال روزهای گذشته بازیکنان تیم ملی و کارلوس کی‌روش در حاشیه تمرین خود پذیرای مهمان بودند.

صبح امروز محمد اسلامیان نایب رئیس سابق فدراسیون فوتبال به همراه مرتضی محصص، حسین شمس و علی اصغر مازیار از مجموعه پک بازدید کردند و برای مدتی به گفت‌وگوی گرم با اعضای تیم ملی پرداختند و در نهایت با بازیکنان تیم ملی عکس یادگاری گرفتند.

نکته قابل تأمل در خصوص تمرین امروز ملی پوشان این است که علاوه بر عکس یادگاری بازیکنان با مهمانان خود برخی از آنها در کنار یکدیگر سوژه عکاس تیم ملی شدند.

در این بین محمدرضا اخباری به همراه سامان فلاح و دو نفر از بازیکنان تیم ملی امید در کنار هم ایستادند تا احتمالاً آخرین عکس یادگاری خود را در مجموعه پک بگیرند.

چراکه کارلوس کی‌روش طی روزهای آینده باید لیست نهایی خود را اعلام کند و بعید نیست بازیکنان جوان خارج از لیست مدنظر این سرمربی قرار بگیرند.

آخرین عکس یادگاری بازیکنان در مجموعه پک!+عکس

کد خبر 617964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.