مشکلات جامعه ایثارگری با کمک نخبگان شاهد و ایثارگر مرتفع می‌شود

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: رفع مشکلات جامعه ایثارگری در حال پیگیری است و کمک نخبگان شاهد و ایثارگر می‌تواند در این زمینه راهگشا باشد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، حجت‌الاسلام‌والمسلمین یوسفعلی شکری در نشست با نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر استان مازندران، اظهار کرد: مشکلات بیمه درمانی ایثارگران در دست پیگیری است و واریز هزینه‌ها باید از سوی دولت انجام شود که در این رابطه پیگیر رفع مشکلات هستیم. مقام معظم رهبری در رابطه با درمان بیماران تأکید مؤکد دارند که بیمار به‌جز درد جسم درد دیگری را متحمل نباشد، از این رو ما پیگیر رفع مشکلات در حوزه درمان جامعه ایثارگری هستیم.

وی گفت: همه شما باید دلتان را به خدا بدهید و آزمون‌های سخت شما را از رحمت خدا مأیوس نکند، تلاش ضرورت یک زندگی بالنده است.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به هوش و ذکاوت نخبگان، آن را نعمتی از سوی خداوند دانست و افزود: قدر این نعمت را بدانید و شکر کنید که این نعمت به همراه صبوری و تلاش یا همان تقرب الی‌الله به معنای عام و خاص آن به شما عطا شده است، مأیوس شدن از رحمت خدا موجب کفر است و باید آن را کنار بگذاریم.

حجت‌الاسلام شکری گفت: به فرموده مقام معظم رهبری خدمات مشهود جمهوری اسلامی را اعلام کنید، آمریکا به دنبال این است که تحریم‌ها را به کار بگیرد تا بایدن ایران را آزاد کند!

وی خطاب به نخبگان شاهد و ایثارگر گفت: جامعه ایثارگری مشکلات زیادی دارد که نیازمند کمک شما نخبگان برای ایده‌پردازی و طرح مسئله تا رفع مشکل است و به کمک هم این مسائل مرتفع خواهد شد.

سعید کهن‌سال، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران نیز در این نشست اظهار کرد: آثار روایی در حوزه‌های دینی، انقلابی و اسلامی برگرفته از ایده‌های ناب نخبگان با نگاه تحول‌گرایی پادزهر مناسبی در مقابل هنجارشکنانی است که در این عصر با در اختیار گرفتن فضای مجازی درصدد سیاه‌نمایی هستند.

افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران باید تابلویی از عملکرد ایثار بوده و در این حوزه مرجع باشد، معتقدم برخی از مسائل کلان در استان قابل حل است چرا که استعداد و ظرفیت‌هایی در همین استان موجود است که مشکلات را حل خواهد کرد.

کد خبر 617962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.