اجرای ۲۶۰ کیلومتر از پروژه فاضلاب شهری زرند

معاون فنی و عمرانی شهرداری زرند گفت: مجموع کل پروژه فاضلاب شهری در سطح شهر، ۲۸۸ کیلومتر بوده و تاکنون ۲۶۰ کیلومتر از آن اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمیدرضا ولیخانی امروز _ سه‌شنبه هفدهم آبان‌ماه_ در جلسه بررسی پروژه‌های شاخص عمرانی شهرداری زرند ضمن ارائه گزارشی از عملکرد شهرداری در پروژه‌های عمرانی از اتمام عملیات زیرسازی بلوار شورا و آمادگی برای آسفالت این معبر طبق زمانبندی مقرر خبر داد و اظهار کرد: همان‌گونه که به اعضای شورای اسلامی شهر قول داده بودیم، زیرسازی بلوار شورا ظرف مدت ۱۵ روز به اتمام رسید و اداره راه و شهرسازی از فردا می‌تواند نسبت به آسفالت این معبر اقدام کند.

وی افزود: براساس نقشه و طرح‌های موجود در این بلوار، ورودی شهرک شهید باهنر به صورت کلی جمع‌آوری و مسدود می‌شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری زرند خاطرنشان کرد: مسیر ورودی شهرک سیدالشهدا (ع) و شهید باهنر در طرح جدید به صورت مشترک اجرا و با ایجاد میدان و ساماندهی بلوار، ورودی این مسیر ایمن می‌شود.

ولیخانی در خصوص پروژه فاضلاب شهری زرند، تصریح کرد: مجموع کل پروژه فاضلاب شهری در سطح شهر ۲۸۸ کیلومتر بوده که تاکنون ۲۶۰ کیلومتر از آن اجرا شده است.

وی از خریداری جداول قوس میدان دانشگاه و وسایل مبلمان شهری فضای سبز بلوار ۱۵ خرداد خبر داد و گفت: ظرف دو روز آینده جدول‌گذاری میدان و نصب مبلمان شهری بلوار آغاز خواهد شد.

در ادامه روح‌الله نکویی، مسئول کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر زرند با تاکید بر اتمام کامل این پروژه اضافه کرد: پروژه ساماندهی و زیباسازی حاشیه میدان ۷ تیر ظرف ۱۵ روز انجام شد و به همه ثابت کرد که با تمرکز و پشتکار، کارهای بزرگ و زیبایی در مدت زمان کوتاه انجام می‌شود.

وی ادامه داد: به تعویق افتادن پروژه‌ها با وجود مدت زمان تعیین شده برای اجرای آن‌ها، حلاوت و شیرینی آن را از بین می‌برد و موجبات نارضایتی شهروندان فراهم می‌شود.

کد خبر 617924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.