صبوری نظام در برابر اغتشاشگران به دلیل جدا شدن صف آنها از صف مردم است

امام‌جمعه زرین‌شهر گفت: آحاد مردم به‌خصوص نسل جوان کشور باید بداند مستکبران جهان نقشه‌ها و توطئه‌های مختلفی را برای نابودی ایران تدارک دیده‌اند و در این مسیر نیروهای نظامی و انتظامی در راستای حفظ امنیت کشور مظلومانه شهید می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام قاسم باقریان ظهر امروز _سه‌شنبه هفدهم آبان‌ماه_ در نشست بصیرتی با مردم زرین‌شهر صبوری نظام در برابر اغتشاشگران را به دلیل جدا شدن صف آنها از صف مردم دانست و اظهار کرد: در حوادث اخیر نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی حتی بسیجی و مردم عادی مورد هجوم عده‌ای اغتشاشگر قرار گرفتند، در حالی که نیروهای نظامی می‌توانند از سلاح خود استفاده کنند اما شاهد هستیم صبوری می‌کنند، کتک می‌خورند و شهید می‌دهند.

وی افزود: این حرکت نیروهای نظامی تنها به دلیل آن است که باید صف توده مردم از برهم زنندگان نظم و امنیت کشور جدا شود و از سوی دیگر مردم بدانند این اقدامات وحشیانه و داعش‌گونه از کدام سمت هدایت می‌شود.

امام‌جمعه زرین‌شهر تصریح کرد: آحاد مردم به‌خصوص نسل جوان کشور باید بداند مستکبران جهان نقشه‌ها و توطئه‌های مختلفی را برای نابودی ایران عزیز تدارک دیده است و در این مسیر نیروهای نظامی و انتظامی در راستای حفظ امنیت کشور مظلومانه شهید می‌شوند.

وی وظیفه امروز نسل جوان را، شناخت دوست و دشمن از هم دانست و ادامه داد: همه ما زیر چتر جمهوری اسلامی زندگی می‌کنیم، از این‌رو وظیفه داریم در مسیر عملیاتی شدن جهاد تبیین حرکت کنیم، چراکه جهاد تبیین راهکار مقابله با جریان تحریف است.

باقریان با بیان اینکه در مقاطع بحرانی جز با بصیرت جوانان و خانواده‌ها نمی‌توان از این مرحله به سلامت گذر کرد، گفت: امروز بیش از هر زمان دیگر خانواده‌ها باید مراقب فرزندان خود در برابر فریب دشمنان باشند و بر همین اساس نیاز است از درون منازل جهاد تبیین را اجرا کنیم و از مکالمه و گفت‌وگو با فرزندان خود غافل نشویم.

وی اضافه کرد: حساب مردم و جوانان از اغتشاشگران جدا است اما لازم است تا خانواده‌ها و جوانان بدانند که همراهی با اغتشاشگران و ایجاد ناامنی در جامعه تبعات جدی برای آن‌ها خواهد به دنبال داشت.

امام‌جمعه زرین‌شهر تصریح کرد: ما نیز سال‌ها است نسبت به بعضی سوءمدیریت‌ها، تبعیض‌ها، بوروکراسی‌های غیرضروری و گرانی‌ها معترض هستیم و بارها در خطبه‌های نماز جمعه در این خصوص تذکر داده‌ایم، از این‌رو انتظار می‌رود مسئولان صدای آحاد مردم را بشنوند و تمام توان خود را در مسیر خدمت به آنان به کار بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: همه باید دست در دست یکدیگر دهیم و با وحدت در مسیر کاهش فشارهایی که بر روح و روان مردم وارد می‌شود، حرکت کنیم؛ چراکه در بعضی مواقع رفتارهای ما یا بخشنامه‌ها و بوروکراسی‌های سنگین اداری بی‌جهت فشار را بر مردم افزایش می‌دهد.

کد خبر 617904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.