مشکل قطعی سیستم صدور کارنامه رانندگان تاکسی برطرف شود

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به قطع سیستم صدور کارنامه رانندگان تاکسی گفت: مشکل پیش آمده در این حوزه باید هرچه زودتر برطرف و به‌گونه‌ای عمل شود که صدور کارنامه به صورت برخط و از طریق درگاه‌های هوشمند انجام شود تا نیاز به حضور رانندگان تاکسی در دفاتر نباشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی چمران امروز _سه‌شنبه هفدهم آبان‌ماه_ در یکصدوچهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به موضوع دریافت وجه نقد توسط رانندگان اتوبوس از شهروندان در تهران، اظهار کرد: با توجه به اینکه پیش از این نیز مصوبه‌ای در شورای اسلامی شهر تهران مبنی بر منع دریافت وجه نقد توسط رانندگان اتوبوس از مسافران داشتیم، این اقدام به هیچ عنوان نباید صورت گیرد.

وی در خصوص اینکه علت دریافت وجه نقد قطع سیستم‌ها عنوان شده است و بر همین اساس رانندگان اتوبوس اقدام به دریافت پول نقد از شهروندان می‌کنند، ادامه داد: باید هرچه سریع‌تر مشکل سیستم‌ها برطرف و بار دیگر راه‌اندازی شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: اینکه اعلام شود دستگاه‌ها خراب است، قابل قبول نیست و اگر شهروندان در سطح شهر با این موضوع مواجه شدند، باید آن را به مدیریت شهری اطلاع دهند تا موضوع را پیگیری کنیم.

وی با اشاره به قطع سیستم صدور کارنامه رانندگان تاکسی تصریح کرد: تاکسی‌ها زیر نظر شرکت‌های مختلف مشغول به‌کار هستند و مشکل پیش آمده در این حوزه باید هرچه زودتر برطرف و به‌گونه‌ای عمل شود که صدور کارنامه به صورت برخط و از طریق درگاه‌های هوشمند انجام شود تا نیاز به حضور رانندگان تاکسی در دفاتر نباشد.

کد خبر 617841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.