همفکری کی‌روش با بازیکن سابق تیم‌ ملی فوتبال!+عکس

آندرانیک تیموریان، روز گذشته در تمرین تیم ملی فوتبال حاضر شد و برای مدتی با سرمربی تیم کشورمان درخصوص بازی‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر هم‌صحبت شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در آستانه جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران تمرینات خود را در مینی‌کمپ مجموعه پک دنبال می‌کنند و از ابتدای حضور ملی‌پوشان در این مجموعه، هر بار شاهد حضور میهمانانی ازجمله قربان بردیف، ساپینتو، مهدی رحمتی و خسرو حیدری در جمع آن‌ها بوده‌ایم.

روز گذشته آندرانیک تیموریان، بازیکن سابق تیم کشورمان در مجموعه پک حاضر شد و برای مدتی به گفت‌وگو با بازیکنان و کادر فنی تیم ملی پرداخت.

تیموریان در دوران بازی خود به عنوان هافبک دفاعی برای تیم کشورمان در تورنمنت‌های مختلف و حتی مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۱۲ بازی کرده است و کارلوس کی‌روش نیز علاقه بسیار زیادی به پیاده کردن بازی تدافعی دارد.

تصاویر منتشر شده از تمرین روز گذشته شاگردان کی‌روش نشان می‌دهد که آندرانیک برای چند دقیقه با سرمربی تیم کشورمان هم‌صحبت شده و احتمالاً کی‌روش در بین صحبت‌های خود برنامه‌های دفاعی که برای رقابت‌های جام‌جهانی در نظر دارد را با او در میان گذاشته است.

همچنین پیشکسوت فوتبال ایران با شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی هم به صورت جداگانه خوش‌وبش کرده و بعید نیست که از تجربیات جام‌جهانی و مسئولیت‌های فردی مدافعان در این بازی‌ها برای آن‌ها صحبت کرده باشد تا این دو بازیکن با استفاده از تجربیات پیشکسوت خود نمایش بهتری از خود ارائه بدهند.

همفکری کی‌روش با بازیکن سابق تیم‌ ملی فوتبال!+عکس

کد خبر 617785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.