بوکسور وزن ۹۲ کیلوگرم ایران فینالیست شد

طوفان شریفی، بوکسور وزن ۹۲ کیلوگرم کشورمان به فینال رقابت‌های قهرمانی بوکس ۲۰۲۲ آسیا راه پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رقابت‌های قهرمانی بوکس ۲۰۲۲ آسیا در «امان» اردن در حال پیگیری است. امروز _دوشنبه شانزدهم آبان‌ماه_ در روز هفتم این رقابت‌ها و در مرحله یک‌چهارم نهایی، مسلم مقصودی در وزن ۷۱ کیلوگرم، شاهین موسوی در وزن ۷۵ کیلوگرم، میثم قشلاقی در وزن ۸۰ کیلوگرم، پوریا امیری در وزن ۸۶ کیلوگرم، طوفان شریفی در وزن ۹۲ کیلوگرم و ایمان رمضان‌پور در وزن ۹۲+ کیلوگرم به عنوان نمایندگان کشورمان به روی رینگ مبارزه رفتند.

طوفان شریفی بوکسور وزن ۹۲ کیلوگرم کشورمان در مرحله یک‌چهارم نهایی و در اولین مبارزه با پارنکو سرگی از قرقیزستان مبارزه کرد که در راند دوم با تشخیص داوران برنده اعلام شد و مدال برنز خود را قطعی کرد. طوفان راند اول را با ۵ رأی داوران به سود خود پایان داد و در راند دوم نیز حریف او ناک‌دان شد که در ادامه بنا به رأی داوران و به‌منظور جلوگیری از آسیب نماینده قرقیزستان به برتری رسید.

شریفی برای راهیابی به مرحله فینال باید روز _پنجشنبه نوزدهم آبان‌ماه_ با "آیبک اورالبای" از قزاقستان مبارزه کند.

میثم قشلاقی بوکسور وزن ۸۰ کیلوگرم دیگر نماینده کشورمان در مرحله یک‌چهارم و دومین دیدار برابر حسین ایشایشیاشایش از اردن دارنده سه مدال برنز آسیایی در سال‌های ۲۰۱۵، ۲۰۱۷ و ۲۰۱۹ نتیجه را واگذار کرد.

پوریا امیری بوکسور وزن ۸۶ کیلوگرم کشورمان نیز در مرحله یک‌چهارم نهایی و در دومین مبارزه برابر عدلبیک اولو ارکین از قرقیزستان که دو مدال برنز آسیا ۲۰۱۹ و ۲۰۲۱ را در کارنامه دارد، در دیداری نزدیک نتیجه را سه بر دو واگذار کرد.

گفتنی است علیرضا استکی به‌عنوان سرمربی و غلامرضا کریمی، همایون امیری، جاسم دلاوری، شهرام فاتح و دانیال تیماجی به‌عنوان مربی همراه کاروان ایران در این رقابت‌ها حضور دارند.

کد خبر 617783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.