دورهمی پیک‌نیکی شاگردان کی‌روش وسط زمین چمن!+عکس

پس از پایان تمرین امروز تیم‌ملی فوتبال ایران، بازیکنان و اعضای کادرفنی، ناهار را وسط زمین چمن کمپ مرکزملی فوتبال صرف کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ملی پوشان فوتبال ایران امروز در زمین چمن آکادمی ملی فوتبال به تمرین پرداختند. این تمرین به‌مدت دو ساعت با حضور بازیکنان منتخب لیگ داخلی و برخی لژیونرهای کشورهای حاشیه خلیج‌فارس برگزار شد.

بخش اصلی تمرین امروز که در حاشیه اردوی پنجم به اجرا درآمد، تمرینات جدی تاکتیکی بود که کارلوس کی‌روش دستورات تاکتیکی خود را به بازیکنان دیکته کرد تا تیم‌ملی یک‌گام دیگر به آماده‌سازی نهایی جهت حضور در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر نزدیک‌تر شود.

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال نیز در تمرین تیم‌ملی حاضر شد و پس از دقایقی گفت‌وگو با کی‌روش تمرین ملی‌پوشان را تماشا کرد. آندرانیک تیموریان کاپیتان سابق تیم‌ملی نیز به‌عنوان میهمان ویژه تمرین امروز، ضمن حضور در تمرین تیم‌ملی با کی‌روش و بازیکنان به گفت‌وگو پرداخت.

پس از پایان تمرین امروز به دستور سرمربی تیم بازیکنان در کنار زمین تمرینات مربوط به سرد کردن را انجام دادند. سپس بازیکنان در سفره‌ای که در وسط زمین چمن کمپ انداخته شده بود حاضر شدند و ناهار خود را در کنار اعضای کادر فنی تیم ملی میل کردند.

دورهمی پیک‌نیکی شاگردان کی‌روش وسط زمین چمن!+عکس

پس از صرف ناهار، کی‌روش از بازیکنان خواست با استفاده از رُل و تُشکی که در کنار سفره ناهار آماده شده بود، برای دقایقی به‌صورت درازکش به تمرین امروز فکر کنند.

کد خبر 617764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.