رسیدگی به بیش از ۲۰۰ پرونده در کمیسیون ماده ۱۰۰

معاون معماری و شهرسازی شهرداری زرند گفت: طی شش ماه نخست سال جاری به بیش از ۲۳۸ پرونده در کمیسیون ماده ۱۰۰ رسیدگی شده است.

وحیدرضا نخعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص فعالیت‌های شش ماه نخست سال جاری در حوزه معماری و شهرسازی، اظهار کرد: واحد معماری و شهرسازی یکی از حساس‌ترین حوزه‌ها است و برنامه‌هایی در زمینه کیفیت ساختمان از نظر معماری، سیما و منظر شهر دارد.

وی افزود: حل مشکلات و آسیب‌های اجتماعی در کنار اصلاح کالبدی شهر از دیگر برنامه‌های واحد معماری و شهرسازی شهرداری زرند است.

معاون معماری و شهرسازی شهرداری زرند خاطرنشان کرد: طی شش ماه نخست سال جاری بیش از ۱۵۶ پروانه مسکونی، بهداشتی، تجاری مسکونی و صنفی، ۹ پروانه حصارکشی، ۳۶۸ تمدید پروانه، ۲۷۲ پایان کار و ۵۹ پروانه عدم‌خلاف برای شهروندان صادر شده است.

نخعی با بیان اینکه ۲۳۵۷ مورد کار کارشناسی توسط شهرداری انجام شده است، تصریح کرد: طی این مدت ۱۱۶ مورد تفکیک اراضی تک‌قطعه‌ای، ۴۵ مورد نقشه تفکیکی تأیید شده، ۲۵ مورد تنظیم صورت جلسه توافقی، ۴۰ مورد تشکیل پرونده تفکیک، ۲۵ مورد نقل و انتقال و اصلاح قرارداد واگذاری به سرانجام رسیده است.

وی با اشاره به برگزاری کمیسیون ماده ۱۰ شهرداری زرند، گفت: طی شش ماه نخست سال جاری، بیش از ۲۳۸ پرونده در این کمیسیون مطرح شده که از این تعداد ۳۶۱ پرونده در کمیسیون بدوی، ۸۱ پرونده تجدیدنظر و ۶۲ پرونده رأی به تخریب صادر شده است.

معاون معماری و شهرسازی شهرداری زرند از نقشه‌برداری ۲۴۹ مورد پرونده خبر داد و افزود: امیدواریم با ارتقای کیفیت فضاهای شهری بتوانیم خدمات مؤثری به شهروندان ارائه کنیم.

کد خبر 617720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.