مدافع بارسا امیدوار به تمدید قرارداد

در پایان فصل فوتبال باشگاهی در اروپا، مدافع کناری بارسلونا می خواهد قراردادش را تمدید کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال اسپانیا، بارسلونا در حال حاضر دو مدافع راست در ترکیب خود دارد، اما هنوز نتوانسته شرایط خود را در این پست تثبیت کند.

قرارداد هر دو مدافع راست بارسلونا در تابستان آتی به اتمام می‌رسد. سرجی روبرتو در ۱۸ ماه گذشته بیشتر مصدوم بوده و قراردادی با قیمت پایین برای ماندن در بارسلونا امضا کرده است. در همین حال، هکتور بیرین در آخرین روز نقل و انتقالات به صورت رایگان به خدمت گرفته شد، زیرا باشگاه به دنبال عمق بخشیدن به ترکیب ژاوی هرناندز بود.

مدافع اسپانیایی با قراردادی یک ساله به بارسا پیوست و اکنون به دنبال تمدید قرارداد خود است. بیرین درباره تمدید قرارداد گفت: می‌خواهم با بارسا تمدید کنم، اینجا خوشحالم و می‌خواهم مدت بیشتری در این تیم به کارم ادامه دهم.

هنوز باشگاه بارسلونا اعلام نکرده است که آیا به بیرین فرصت بیشتری خواهد داد یا خیر. با این حال مشخص است که او به دلیل کمبود آمادگی جسمانی گزینه در حد نیاز در دسترس نیست. به همین خاطر، الخاندرو بالده به جای او در بازی شنبه شب مقابل آلمریا بازی را شروع کرد، علیرغم بیرین می‌توانست در زمین حضور یابد.

مدافع اسپانیایی بارسا اضافه کرد: فوتبال نه سیاه است و نه سفید، جنبه‌ها و موقعیت‌های زیادی وجود دارد که می‌تواند روی یک تیم تأثیر بگذارد و نتیجه منعکس حاصل شود. تیم در تابستان امسال بازیکنان زیادی را به خدمت گرفت، ما همچنین مصدومان زیادی داریم و پروژه‌ای مانند بارسا به زمان نیاز دارد تا نتیجه بگیرد.

کد خبر 617716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.