خرید ۳۰ میلیارد ریال تجهیزات آتش‌نشانی در سال جاری

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۳۰ میلیارد ریال تجهیزات آتش‌نشانی خریداری شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسعود مومنی‌فر امروز _دوشنبه شانزدهم آبان‌ماه_ در نشست کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر زرند با بیان اینکه ایمنی شهر و شهروندان در گرو تأمین تجهیزات استاندارد برای آتش‌نشانان است، اظهار کرد: افزایش رشد و توسعه شهر نیازمند ارائه خدمات بیشتر در حوزه ایمنی است که اجرای این امر مهم در دستور کار برنامه‌های شهرداری قرار دارد.

وی با بیان اینکه با رویکرد مدیریت جدید امکانات و تجهیزات خوبی به سازمان آتش‌نشانی زرند تزریق شده است، افزود: علاوه بر خرید لوازم و تجهیزات ایمنی و آتش‌نشانی برای تمام کارکنان این سازمان، بهسازی کامل دو دستگاه خودروی آتش‌نشانی آتکو و خرید یک دستگاه خودروی پیشروی کاپرانیز انجام شده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند هزینه خرید تجهیزات این سازمان را بیش از ۳۰ میلیارد ریال عنوان و خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌های انجام شده تلاش داریم تمام کمبودهای سازمان را جبران و شهری ایمن برای شهروندان فراهم کنیم.

مومنی‌فرد از فراگیری آموزش‌های امداد و نجات بیش از ۱۰ هزار نفر از شهروندان خبر داد و ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۰۶۶ نفر از دانش‌آموزان و شهروندان مسائل مرتبط با امداد و نجات و کار با کپسول‌های آتش‌نشانی را فرا گرفته‌اند.

حوزه فضای سبز شهرداری به سمت برون‌سپاری و استفاده از شرکت‌های خصوصی برود

رضا یزدان‌پناه، مسئول کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر زرند نیز ضمن تقدیر از عملکرد کارکنان و مسئول واحد آتش‌نشانی شهرداری زرند، تصریح کرد: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری با وجود تحولات چشمگیر در سال جاری نسبت به سال‌های گذشته، هنوز نیز باید تقویت شود و برای آماده شدن نیروها و به‌روز شدن امکانات آتش‌نشانی تلاش کند.

وی ضمن تاکید بر اهمیت آموزش شهروندان در مواجهه با سوانح آتش‌سوزی، اضافه کرد: سازمان آتش‌نشانی مسئولیت بسیار حساس و سنگینی بر عهده دارد و لازم است چابک‌ترین و بهترین نیروها در این واحد به کار گرفته شود.

مسئول کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر در خصوص واحدهای فضای سبز و خدمات شهری، گفت: در جریان مشکلات و کمبودهای این دو واحد هستیم و به پشتکار و تعهد کاری شما اطمینان داریم، اما شهرداری باید به سمت برون‌سپاری و استفاده از ظرفیت شرکت‌های خصوصی برود و بر کیفیت کار نظارت داشته باشد.

یزدان‌پناه افزود: با اجرای نورپردازی، روشنایی و آذین‌بندی معابر شهری، شب‌های زرند زیباتر از قبل شده و رضایت شهروندان را فراهم کرده است.

وی ضمن تاکید بر پاکسازی معابر پس از اتمام پروژه‌ها توسط حوزه خدمات شهری، تاکید کرد: شهروندان شهرداری را در پاکیزه نگه داشتن شهر یاری کنند و شهر را خانه خود بدانند.

کد خبر 617701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.