کلوپ: صلاح یکی از بهترین مهاجمانی است که دیده‌اید!

سرمربی لیورپول پس از درخشش محمد صلاح در دیدار برابر تاتنهام به تمجید از عملکردش پرداخت.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از رویترز، یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول معتقد است که محمد صلاح یکی از بهترین مهاجمانی است که هواداران فوتبال شاهد بازی‌اش بوده‌اند.

پس از گلزنی صلاح در دیدار روز یکشنبه مقابل تاتنهام هاتسپر در لیگ برتر انگلیس که با پیروزی دو بر یک قرمزها به پایان رسید، کلوپ موفق شد تیمش را به شرایط بهتری در جدول لیگ جزیره برساند. لیورپول در حالی به پیروزی رسید که درخشش مهاجم ۳۰ ساله این تیم قابل چشم‌پوشی نبود.

صلاح اکنون شش گل در ۱۳ بازی این فصل لیگ برتر به ثمر رسانده است. او در لیگ قهرمانان اروپا نیز نمایش خوبی داشته و هفت بار دروازه حریفان را باز کرده است. سرمربی لیورپول اذعان کرد که ستاره مصری تیمش همچنان به ثبت رکوردهای مهم ادامه خواهد داد.

کلوپ در نشست خبری پس از بازی تیمش گفت: آمار و ارقامی که صلاح به ثبت رسانده دیوانه‌کننده است و به او می‌بالم. زمانی که فوتبال او به پایان برسد و به رکوردهایش نگاه کنید، متوجه می‌شوید که او چه کار بزرگی انجام داده است. صلاح شروع بی‌نظیری در دوران فوتبالی خود نداشت اما توانست به سطح بالایی دست پیدا کند. او قطعاً از بهترین مهاجمانی است که در دنیای فوتبال دیده‌اید.

تیم لیورپول برای جبران شکست‌های اخیر خود مقابل لیدز یونایتد و ناتینگهام فارست در شمال لندن، تحت فشار زیادی قرار داشت و برد برابر تاتنهام آن‌ها را به دهمین بازی متوالی بدون شکستشان برابر تیم لندنی رساند تا کمی از فشارها کاسته شود. قرمزها اکنون به رتبه هشتم جدول صعود کرده‌اند و هفت امتیاز با تاتنهام رده چهارمی فاصله دارند.

تیم لیورپول اکنون توجه خود را به رویارویی روز چهارشنبه در دور سوم جام حذفی با دربی کانتی معطوف خواهد کرد، قبل از اینکه شنبه در آستانه تعطیلات جام جهانی با ساوتهمپتون روبه‌رو شود.

کد خبر 617641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.