آلگری: همکاری تیمی باعث تقویت یووه شده است

سرمربی یوونتوس به تمجید از عملکرد بازیکنانش در دیدار برابر اینتر پرداخت و به پیشرفت تیمش اشاره کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، مکس آلگری پس از پیروزی تیمش برابر اینتر، توضیح داد که یووه پیشرفت کرده است.

بیانکونری با وجود مصدومیت ۹ بازیکنش ازجمله ولاهوویچ و وستون مک کنی و ناآماده بودن فدریکو کیه‌زا و آنخل دی ماریا، موفق شد تیم اینتر را در شرایطی شکست دهد که در طول نیمه اول حتی یک شوت هم به سمت دروازه حریف نزده بود.

آلگری درباره دلیل برد تیمش گفت: بازیکنان تیم با همدیگر کار می‌کنند و به این موضوع آگاه هستند که باید این روحیه را تا پایان بازی داشته باشند. بازی ۹۵ دقیقه طول کشید و در تمام دقایق تلاش کردیم. تماشای این بازی عالی بود، به خصوص که ما در نیمه اول کمی خوش‌شانس بودیم، اما وقتی نگرش فعالانه‌ای داشته باشید و برای هم‌تیمی‌های خود بازی کنید، احتمال اینکه نتیجه مثبت بگیرید بیشتر است.

سرمربی یوونتوس ادامه داد: سیستم جدید به تیم استحکام بیشتری بخشیده، اما مهم‌ترین چیز این است که همکاری در تیم بالا باشد. در شروع فصل قادر به این بودیم که نیم‌ساعت بازی کنیم، اما حالا حتی با وجود سخت بودن بازی‌ها، تا آخرین لحظات می‌جنگیم. همگی نیاز به ریکاوری داریم اما حفظ این روحیه برای رقابتی ماندن تیم مهم است.

یوونتوس چهار بار متوالی در سری آ کلین‌شیت کرده و بهترین رکورد دفاعی لیگ را در این فصل دارد.

وی ادامه داد: رقابت لیگ طولانی است ولی این پیروزی به ما رضایت می‌بخشد. تیم قوی و بزرگی را شکست دادیم ولی از فردا باید فکر لاتزیو و ورونا باشیم. بعد از این دو بازی باید توقف کنیم و ببینیم که چه اتفاقاتی می‌افتد.

کسب پیروزی برابر اینتر به یوونتوس اجازه داد تا در جدول لیگ جهش خوبی داشته باشد و در فاصله چهار امتیازی از میلان رده دومی قرار گیرد.

آلگری یادآور شد: اینتر ما را سه بار شکست داده بود و در این بازی هم نشان داد که تیم قدرتمندی است؛ با این وجود در این مسابقه خوش‌شانس بودیم و زمانی که با دید درست بازی کنید، شانس همراهتان خواهد بود. نکته مثبتی است که انگیزه و اشتیاق تیم را می‌بینیم و بازیکنان سعی می‌کنند خود را در اختیار همدیگر قرار بدهند. به این مشخصه‌ها برای پیروزشدن نیاز داریم.

کد خبر 617636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.