توزیع ۱۵۰۰ قلم تجهیزات آموزشی در هنرستان‌های اصفهان

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان گفت: بیش از ۱۵۰۰ قلم انواع وسایل و تجهیزات آموزشی در کارگاه‌های هنرستان‌های استان با هدف ارتقای آموزشی در سال‌جاری توزیع شده است.

مجید نسیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه طی سال جاری بالغ بر ۱۶۰ میلیارد تومان اعتبارات دولتی برای خریداری تجهیزات در مدارس استان تخصیص یافته است، اظهار کرد: از این مبلغ حدود ۲۲.۵ میلیارد تومان برای خرید کالاهای هنرستان‌ها هزینه شده است.

وی با اشاره به توزیع بیش از ۱۵۰۰ قلم انواع وسایل و تجهیزات آموزشی در کارگاه‌های هنرستان استان اصفهان با هدف ارتقای آموزشی در سال‌جاری، افزود: با این میزان اعتبار دولتی اختصاص یافته حدود ۸۵ هزار قلم کالا در کل مدارس استان اصفهان طی سال تحصیلی جدید تجهیزات آموزشی خریداری شده که از این تعداد ۱۵۰۰ قلم لوازم خاص مدارس هنرستانی است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان با بیان اینکه از مجموع اعتبارات دولتی استان بالغ بر ۸۹ میلیارد تومان، به‌منظور تأمین تجهیزات آموزشی، غیرآموزشی، هوشمندسازی و سالن‌های ورزشی مدارس استان اصفهان تخصیص یافته است، گفت: حدود ۶ میلیارد تومان برای تأمین تجهیزات سرمایشی و گرمایشی و لوازم موتورخانه‌های مدارس استان هزینه شده است.

توزیع ۹۰۰ کیت آموزشی در مدارس مناطق محروم اصفهان

وی اظهار کرد: در آستانه سال تحصیلی جدید، ۹۰۰ کیت آموزشی ریاضی و علوم برای مدارس ابتدایی خاص مناطق محروم در استان اصفهان خریداری و توزیع شده است.

نسیمی درخصوص هزینه سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی برای خرید کیت‌های آموزشی در مدارس مناطق محروم استان، گفت: از این مبلغ حدود دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان از اعتبارات دولتی و یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان توسط مجمع خیران مدرسه‌ساز اصفهان تأمین شده است.

وی با تاکید بر اینکه تأمین و ارتقای وسایل آموزشی و کمک‌آموزشی، نقش اساسی در بهبود وضعیت آموزش دارد، افزود: خریداری ۹۰۰ کیت آموزشی ریاضی و علوم برای مدارس ابتدایی خاص مناطق محروم در آستانه سال تحصیلی جدید اقدامی استثنایی است، زیرا سال گذشته این حجم از خرید تجهیزات را شاهد نبودیم.

کد خبر 617602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.