آموزش‌های ترافیکی شهرداری اصفهان فراشهری شد/ نجف‌آباد مقصد دوره یک‌روزه آموزش پلیس مدرسه

مسئول امور آموزش و فرهنگ ترافیک معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: ۲۰۰ دانش‌آموز از مدارس نجف‌آباد توسط کارشناسان شهرداری اصفهان، آموزش «پلیس مدرسه» را خواهند دید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نرگس یالوردی با بیان اینکه دوره‌های آموزش «پلیس مدرسه» فراشهری شد، اظهار کرد: معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان برگزاری این دوره یک‌روزه را پس از شهر اصفهان در شهرهای دیگر استان نیز برنامه‌ریزی کرده است، لذا در حال حاضر با همکاری شهردار نجف‌آباد این شهر مقصد این دوره یک روزه از آموزش قرار می‌گیرد.

وی در خصوص آموزش گروهی از دانش‌آموزان شهر نجف‌آباد افزود: ۲۰۰ دانش‌آموز از دبستان‌های این شهرستان توسط کارشناسان اداره آموزش معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان تحت آموزش پلیس مدرسه قرار می‌گیرند.

مسئول امور آموزش و فرهنگ ترافیک معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان ادامه داد: در این دوره آموزشی یک‌روزه، از هر مدرسه چهار دانش‌آموز به عنوان پلیس مدرسه انتخاب می‌شوند و ابتدا با قوانین ترافیکی از جمله تابلوها و چراغ‌های راهنمایی سپس با قوانین عبور و مرور، نکات ایمنی و وظایف پلیس مدرسه آشنا می‌شوند و در مرحله آخر، آموزش عملی نحوه صحیح عبور و مرور دانش‌آموزان از عرض خیابان را تمرین می‌کنند.

یالوردی خاطرنشان کرد: از آنجا که این گروه از دانش‌آموزان وظیفه بسیار مهم و حساسی را برعهده دارند، باید نکات ایمنی و نحوه صحیح عبور از خیابان را کامل آموزش ببینند؛ البته به منظور ایمنی بیشتر در زمان عبور دانش‌آموزان از عرض خیابان، یکی از مسئولان مدرسه نیز پلیس‌های مدرسه را همراهی خواهد کرد.

وی اظهار کرد: این دوره آموزشی یک‌روزه به همراه یک کتاب آموزشی با عنوان پلیس مدرسه برگزار می‌شود و در نهایت به افراد آموزش دیده هدایایی نیز اهدا خواهد شد.

کد خبر 617594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.