حمایت از جوامع آسیب‌پذیر آمریکا در مبارزه با تغییرات اقلیمی

طرح جدیدی برای ارائه نوآوری‌های مختلف و رویکردهای مبتنی بر جامعه در ایالات متحده آمریکا آغاز شده است که به حمایت از شهرهای آسیب‌پذیر نظیر لس‌آنجلس و میامی در مقابل تغییرات اقلیمی خواهد پرداخت.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، در طرح جدیدی که به زودی و به‌طور آزمایشی در لس‌آنجلس و میامی پیاده خواهد شد، مدیران به حمایت از ایده‌های زنان و اقلیت‌های آسیب‌پذیر برای افزایش تاب‌آوری در مناطق خواهند پرداخت، ضمن این‌که برای ایجاد جوامع برابر و پایدار در سراسر ایالات متحده آمریکا اقداماتی پیاده خواهند کرد. یکی از مؤسسات غیرانتفاعی سان‌فرانسیسکو از حمایت مالی دولت برای پیاده‌سازی طرح جدید برخوردار شده است که باید رویکردهایی با بیشترین سهم مشارکت مردم برای تصمیم‌گیری جهت مبارزه با اثرات جزایر گرمایی در شهرهای آمریکایی ارائه دهد.

مؤسسه غیرانتفاعی آمریکایی مسئول پروژه جدید، موظف است به حمایت از ایده‌هایی بپردازد که قابلیت تعریف در شرکت‌های نوپا را دارد و به کارآفرینی در آن‌ها منجر می‌شود. انتخاب این شرکت‌ها برای سرمایه‌گذاری بر اساس عملکرد و برنامه‌های آن‌ها جهت کاهش انتشار گازهای آلاینده و به حداقل رساندن تغییرات اقلیمی زمین انجام خواهد شد. در واقع مدیران آمریکا هدف خود از پیاده‌سازی رویکرد جدید را همزمان با تمرکز بر کاهش اثرات جزایر گرمایی در شهرهای سراسر کشور، کارآفرینی در شرکت‌های نوپا معرفی کرده‌اند و امیدوارند نتیجه آن به افزایش پایداری و برابری در سراسر کشور منجر شود.

حمایت از جوامع آسیب‌پذیر آمریکا در مبارزه با تغییرات اقلیمی

مدیران پروژه در نظر دارند از طریق پیاده‌سازی پروژه‌های خود، دسترسی زنان و اقلیت‌ها را به سرمایه‌ها و منابع افزایش دهند و از این طریق، شکاف مالی بین آن‌ها و سایرین را به حداقل برسانند. این رویکرد می‌تواند نمونه‌ای از اقدامات کارآمد برای حمایت از جوامع محروم باشد و چالش‌های پیش روی شهرها را که در بسیاری از موارد ناشی از نابرابری طبقاتی است، به حداقل برساند.

در این راستا، تعداد ۱۰ حامی مالی برای اجرای پروژه‌های جدید در سان‌فرانسیسکو و میامی انتخاب خواهد شد و طرح‌های تصویب شده توسط دولت آمریکا در آوریل ۲۰۲۳ به مرحله اجرای در خواهد آمد. مدیران پروژه ادعا کرده‌اند که پیاده‌سازی طرح در این دو شهر تنها ۹ ماه طول خواهد کشید و پس از آن، شهرهای دیگر آمریکا مشمول پروژه‌های مشابه خواهد شد.

کد خبر 617586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.