متولی پروژه برج‌های دوقلو مشخص نیست

شهردار شهرکرد گفت: متولی پروژه برج‌های دوقلو مشخص نیست و پرونده کاملی از این طرح وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدحسین واحدیان امروز _دوشنبه شانزدهم آبان‌ماه_ در یکصدوسی‌وهفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد، اظهار کرد: دغدغه همه اعضای شورای اسلامی شهر به نتیجه رسیدن پروژه‌های شهری است، اما باید مشخص شود که متولی اجرای این پروژه کدام واحد است و اطلاعات کافی در خصوص طرح در اختیار مدیریت شهری قرار بگیرد.

وی افزود: در حال حاضر متولی پروژه برج‌های دوقلو مشخص نیست و پرونده کاملی از این طرح وجود ندارد.

مصطفی حیدری، رئیس شورای اسلامی شهرکرد نیز خاطرنشان کرد: انتظار داریم شهردار از امروز به صورت جدی پروژه‌های بزرگ شهر و مشکلات مربوط به آن را که از مطالبات جدی مردم است، پیگیری کند.

وی ادامه داد: مجموعه شورای اسلامی شهر آمادگی دارد تا برای اجرای پروژه‌ها و برنامه‌های شهردار، مصوبات لازم را در اسرع وقت اجرا کند تا شاهد تغییر و تحولات اساسی در شهر باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد با اشاره به نام‌گذاری روزی به نام شهرکرد تصریح کرد: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مدعی است که مکاتبات لازم را با تهران برای پابرجا ماندن روز شهرکرد انجام داده است و درخواست کردیم مکاتبات را در اختیار شورای اسلامی شهر قرار دهیم، اما تاکنون نامه‌ای به ما ارجاع نشده است.

حیدری گفت: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی باید پاسخگوی این باشد که چرا برای حفظ نام روز شهرکرد حمایت لازم را نکرده است، شهروندان از این بابت ناراضی هستند و شورای اسلامی شهر خواستار آن است که توضیحات لازم برای اذهان عمومی داده شود.

کد خبر 617567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.