معابر شهرک ناز ساماندهی می‌شود

شهردار فردیس با اشاره به آغاز اجرای عملیات جدول‌گذاری و معبرسازی در شهرک ناز گفت: معابر این شهرک ساماندهی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا احمدی‌نژاد امروز دوشنبه _شانزدهم آبان‌ماه_ در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی منطقه یک شهرداری فردیس، با اشاره به ایمن‌سازی کانال آب خیابان جهاد واقع در انتهای بلوار بهاران اظهار کرد: شهرداری به منظور ایمن‌سازی کانال آب و پیشگیری از بروز حوادث جانی و مالی، دیوارکشی به طول ۱۶۰۰ متر را در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: اعتبار این پروژه یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان است و عملیات اجرایی آن به زودی آغاز خواهد شد.

شهردار فردیس ضمن بازدید از پروژه جدول‌گذاری و پیاده‌راه‌سازی شهرک ناز خاطرنشان کرد: ۲۴۰۰ مترمربع پیاده‌راه‌سازی در بلوار سرو شهرک ناز انجام شده که همراه با جدول‌گذاری در معبر مذکور بوده است.

احمدی‌نژاد با بیان این‌که زیرسازی و جدول‌گذاری معابر مجاور مجتمع‌های بهارستان و همای شهرک ناز در حال انجام است، تصریح می‌کند: عملیات اجرایی ساختمان نیمه‌کاره سرای محله شهرک راه‌آهن آغاز شده و مساحت زیربنا و محوطه‌سازی این پروژه سه هزار مترمربع است.

وی با تاکید بر اینکه اعتبار در نظر گرفته شده برای احداث سرای محله شهرک راه‌آهن ۱۷ میلیارد تومان است، تاکید کرد: هدف از ساخت سراهای محله توسعه فرهنگی محلات کم‌برخوردار بوده و امکانات متنوعی از جمله کتابخانه و امکان آموزش رشته‌های فنی و حرفه‌ای پیش‌بینی شده است.

چمن مصنوعی پارک خبرنگار به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید

شهردار فردیس با بیان اینکه رسیدگی به مناطق کم‌برخوردار شهر از مهمترین اولویت‌های مدیریت شهری فردیس است، تصریح کرد: در صدد هستیم عملیات اجرایی این پروژه را هرچه سریع‌تر به اتمام برسانیم.

احمدی‌نژاد با اشاره به اجرای پروژه چمن مصنوعی پارک خبرنگار فردیس  گفت: ۱۸۰۰ مترمربع چمن مصنوعی در این پروژه به کار رفته و اعتبار اجرای آن ۸۰۰ میلیون تومان است.

وی با بیان اینکه رویکرد شهرداری افزایش زیرساخت ورزش‌های مختلف در محلات است، افزود: پروژه چمن مصنوعی پارک خبرنگار به زودی قابل بهره‌برداری خواهد بود.

کد خبر 617529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.