آغاز عملیات اجرایی مجتمع امام خمینی (ره)/ اجرای طرح ترافیکی تقاطع پل شهید حسینی‌فر

شهردار خمین از آغاز ادامه عملیات اجرایی پروژه مجتمع امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: طرح ترافیکی تقاطع پل شهید حسینی‌فر و خیابان شهید مجاب به منظور دفع آب‌های سطحی اجرا شد.

حمید احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از ادامه عملیات اجرایی پروژه مجتمع امام خمینی (ره) خبر داد و اظهار کرد: مدت کوتاهی عملیات اجرایی مجتمع امام خمینی (ره) متوقف شده بود که پس از انجام امورات اداری، پروانه ساختمانی مجتمع تمدید شد و عملیات اجرایی طبق برنامه زمانبندی آغاز شده است.

وی با بیان اینکه این پروژه حدود ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، گفت: تاکنون حدود ۲۰ هزار مترمربع اسکلت بتونی در این پروژه اجرا شده است.

شهردار خمین خاطرنشان کرد: به منظور پیشرفت و پیشبرد امور پروژه تمام امور فنی و اجرایی؛ شامل اسکلت، خاکبرداری، عملیات سفت‌کاری، تیغه‌چینی، گچ و خاک، کف‌سازی زیرزمین و تأسیسات برقی و مکانیکی در بلوک‌های متفاوت در مجموع ۱۰ بلوک به صورت همزمان در حال انجام است. در پارکینگ نیز جهت جمع‌آوری آب‌های سطحی چاه جذبی حفر شده است.

احمدی ادامه داد: مجتمع امام خمینی (ره) در مجموع دارای ۱۰ بلوک به مساحت عرصه ۱۴ هزار و ۳۵۰ مترمربع و کاربری‌های هایپر مارکت، شعبه بانک، تجاری، خدماتی، رفاهی و پارکینگ است.

وی از اجرای طرح ترافیکی تقاطع پل شهید حسینی‌فر و خیابان شهید مجاب خبر داد و تصریح کرد: در این عملیات اجرایی ۵۸۰ متر جدول‌کاری، ۲۵۰ مترمربع کف‌فرش، ۶۵ مترمربع کف‌فرش مخصوص نابینایان و ۲۰ متر لوله‌گذاری به منظور جمع‌آوری آب‌های سطحی انجام شده است.

شهردار خمین گفت: در اجرای عملیات لکه‌گیری آسفالت کوچه شهید حسنی واقع در خیابان قیام به مساحت ۵۴۴ متر مربع، بالغ بر ۳۵ تن آسفالت در این کوچه پخش شد.

احمدی از نصب چراغ راهنمایی و رانندگی سر پل سردار شهید حسینی‌فر به منظور کاهش تصادفات و سهولت در عبور و مرور خبر داد و افزود: ادامه عملیات اجرای پیاده‌روسازی و مناسب‌سازی بلوار ولی‌عصر (عج) واقع در کوی بعثت در حال انجام است، به منظور اجرای این پروژه تاکنون ۳۶۰۰ مترمربع کف‌فرش، حدود ۳۶۰۰ متر جدول‌کاری و ۲۹۰ مترمربع جدول‌کاری دوتایی انجام شده است.

کد خبر 617513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.