ایران بر تخت‌پادشاهی تکیه زد/قناعت برزیل پرمدعا به نایب‌قهرمانی و سومی پاراگوئه در دبی

تیم‌ملی فوتبال‌ساحلی ایران در فینال، برزیل را شکست داد و قهرمان جام بین‌قاره‌ای شد، پاراگوئه نیز در بازی رده‌بندی از سد امارات گذشت و به سومی این رقابت‌ها رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رقابت‌های جام بین‌قاره‌ای فوتبال‌ساحلی ۲۰۲۲ از روز _سه‌شنبه دهم آبان‌ماه_ به میزبانی دبی امارات آغاز شد و امروز با قهرمانی تیم‌ملی ایران، نایب‌قهرمانیِ برزیل، سومیِ پاراگوئه، چهارمیِ امارات، پنجمیِ ژاپن، ششمیِ آمریکا، هفتمیِ اسپانیا و هشتمیِ عربستان‌سعودی رسماً به پایان رسید.

نتایج بازی‌های رده‌بندی و فینال به‌شرح زیر است:

پاراگوئه ۴ - امارات یک (رده‌بندی)

تقابل‌های مهم‌تر اما از ساعت ۱۸:۱۵ بین تیم‌های ملی پاراگوئه و امارات در بازی رده‌بندی آغاز شد؛ پاراگوئه‌ای‌ها که با قبول شکست مقابل برزیل به دیدار رده‌بندی آمده بودند، امارات را با نتیجه چهار بر یک شکست دادند و به‌عنوان سومی جام بین‌قاره‌ای رسیدند. اماراتی‌ها که برابر ایران متحمل شکست شدند و به این بازی راه پیدا کردند نیز در جایگاه چهارم قرار گرفت.

گل‌های پاراگوئه توسط کاربایو (۲ گل) - بنیتز و اوخدا به‌ثمر رسید و تک‌گل امارات میزبان را نیز راشد وارد دروازه پاراگوئه کرد.

برزیل یک - ایران ۲ (فینال)

از ساعت ۱۹:۳۰ تیم‌های ملی فوتبال‌ساحلی برزیل و ایران در نهمین فینال جام بین‌قاره‌ای به‌مصاف یکدیگر رفتند؛ تیم‌ملی برزیل با غلبه‌بر پاراگوئه و ایران با عبور از امارات فینالیست شده بودند.

شاگردان علی نادری با پیروزی ۲ بر صفر در دیدار پایانی، مچ سلسائو را خواباندند و به‌دنبال آن، ایران به چهارمین قهرمانی خود در رقابت‌های جام بین‌قاره‌ای رسید؛ برزیل نیز برای سومین‌بار نایب‌قهرمان شد. گفتنی است ایران با این قهرمانی همراه روسیه به پرافتخارترین تیم جام بین‌قاره‌ای تبدیل شد.

محمد احمدزاده و سعید پیرامون زنندگان گل‌های تیم‌ملی ایران در فینال جام بین‌قاره‌ای ۲۰۲۲ بودند.

بدین‌ترتیب، یوزهای غیرتمند ایرانی به سرمربیگری علی نادری جوان و ترکیبی از بازیکنان باتجربه و ستاره‌های نوظهور فاتح جام بین‌قاره‌ای فوتبال‌ساحلی ۲۰۲۲ شدند و سلسائوی پرقدرت با مارکو اوکتاویو سرمربی اسبق ایران با قبول شکست مقابل شاگرد اسبق خود، به نایب‌قهرمانی بسنده کرد. همچنین پاراگوئه روی سکوی سوم ایستاد و امارات نیز به‌عنوان چهارمی این تورنمنت رسید.

کد خبر 617460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.