ژاپن، آمریکا، اسپانیا و عربستان به‌ترتیب روی سکوهای پنجم تا هشتم

پس از انجام بازی‌های پلی‌آف، تیم‌های ملی فوتبال‌ساحلی ژاپن، آمریکا، اسپانیا و عربستان به‌ترتیب روی سکوهای پنجم تا هشتم جام بین‌قاره‌ای ۲۰۲۲ دبی ایستادند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رقابت‌های جام بین‌قاره‌ای فوتبال‌ساحلی ۲۰۲۲ از روز _سه‌شنبه دهم آبان‌ماه به میزبانی دبی امارات آغاز شد و امروز با معرفی تیم‌های قهرمان، نایب‌قهرمان و سوم تا هشتم رسماً با پایان می‌رسد.

در بازی‌های ابتدایی امروز، تیم‌های ملی اسپانیا و عربستان‌سعودی برای رسیدن به جایگاه هفتم و هشتم، همچنین تیم‌های ملی ژاپن و آمریکا برای قرار گرفتن روی سکوهای پنجم و ششم به‌مصاف یکدیگر رفتند.

اسپانیا ۵ - عربستان‌سعودی صفر (جایگاه هفتم و هشتم)

تیم‌ملی فوتبال‌ساحلی اسپانیا که در مرحله‌گروهی نیز تنها پیروزی‌اش برابر عربستان به‌دست آمده بود، از ساعت ۱۵:۳۰ در جدال تعیین‌کننده جایگاه هفتمی و هشتمی، با پنج‌گل عربستان را درهم کوبید؛ بدین‌ترتیب اسپانیا هفتم و عربستان هشتمی جام بین‌قاره‌ای را کسب کردند.

در این دیدار فرانسیسکو سانچز کاسانو و دیوید آردیل ناوارو هرکدام ۲ گل و آدریان لوپز وارا یک‌گل برای اسپانیا به‌ثمر رساندند.

ژاپن، آمریکا، اسپانیا و عربستان به‌ترتیب روی سکوهای پنجم تا هشتم

ژاپن ۴ - آمریکا صفر (جایگاه پنجم و ششم)

در دومین دیدار امروز برای جایگاه پنجم و ششمی جام بین‌قاره‌ای ۲۰۲۲ فوتبال‌ساحلی، ژاپن در یک‌بازی آسان و بی‌دردسر با چهار گل از سد یانکی‌ها گذشت و پنجمی این رقابت‌ها را از آن خود کرد، آمریکا نیز ششم شد. گفتنی است این دو تیم نیز در مرحله‌گروهی برابر یکدیگر قرار گرفته بودند که آن دیدار نیز به‌سود ژاپن به پایان رسیده بود.

اوزو - اوبا - ماتسو و خوزه زنندگان گل‌های سامورایی‌ها در بازی امروز مقابل آمریکایی‌ها بودند.

در نهایت ژاپن به رتبه پنجم، آمریکا به جایگاه ششم، اسپانیا به مقام هفتم و عربستان‌سعودی به عنوان هشتمی جام بین‌قاره‌ای فوتبال‌ساحلی در سال ۲۰۲۲ دست یافتند.

هم‌اکنون نیز تیم‌های ملی پاراگوئه و امارات در بازی رده‌بندی برابر یکدیگر صف‌آرایی کرده‌اند و تا ساعاتی دیگر تیم‌های ملی ایران و برزیل برای تصاحب جام‌قهرمانی مقابل هم خواهند ایستاد.

کد خبر 617445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.