اتصال شهرداری مشهد به «پنجره ملی خدمات دولت هوشمند»

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد گفت: هم‌اکنون سامانه‌های شهرداری به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند، متصل شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، مهدی بدیع‌فرخد اظهار کرد: شهرداری مشهد از گذشته بیشتر خدمات شهروندی خود را از طریق درگاه شهرداری هوشمند ارائه می‌کرده است ( sm.mashhad.ir) و در حال حاضر با اتصال درگاه یکپارچه خدمات شهرداری هوشمند به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند ( my.gov.ir)، این امکان برای شهروندان فراهم شده است تا با یک بار احراز هویت در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند، از تمام خدمات شهرداری هوشمند مشهد استفاده کنند.

وی افزود: در حال حاضر یکی از مهمترین موضوع‌ها برای توسعه فرآیند هوشمندسازی، مباحث بودجه‌ای و اعتباری است که شهرداری‌ها درگیر این موضوع شده‌اند، اما مهم‌تر از بحث بودجه، قوانین دست و پاگیر است، یعنی اگر نهادهای بالادستی از جمله وزارت کشور و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها بتوانند تسهیل‌گری مناسبی انجام دهند و مسیر را برای ما هموار کنند تا بتوانیم طبق پلان طراحی شده بدون مشکل پیش برویم، بزرگترین کمک به مجموعه شهرداری‌ها در فرآیند هوشمندسازی شهرها انجام شده است.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد ادامه داد: در حال حاضر برای خرید بسیاری از تجهیزات درگیر بوروکراسی‌های اداری هستیم و سال گذشته به همین دلیل موفق به خرید بسیاری از تجهیزات مورد نیاز نشدیم، از این‌رو مکاتباتی را با اداره کل بازرسی و وزارت صمت برای رفع این مشکلات انجام دادیم.

کد خبر 617397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.