اجرای ۳ مانور امداد و نجات توسط آتش‌نشانی سیرجان

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سیرجان گفت: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری، سه مانور امداد و نجات در هفته پدافند غیرعامل برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا یوسفی اظهار کرد: همزمان با گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل، سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری، سه مانور امداد و نجات برگزار کرد.

وی افزود: دو مانور با عنوان زلزله، آمادگی دانش‌آموزان، اعزام تیم‌های آتش‌نشانی و اطفای حریق در مدارس انجام و مانور دیگر با هدف خاموش‌کردن و مهار آتش‌سوزی مراتع و اراضی برگزار شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سیرجان ضمن تشکر از دستگاه‌های اجرایی و عملیاتی شهرستان و حضور آن‌ها، برگزاری این‌گونه مانورها را ارزیابی امکانات، آمادگی و عملکرد نیروهای امداد و نجات در زمینه مدیریت بحران دانست و خاطرنشان کرد: لازم است احتمال بروز خطرات و سوانح را به‌طور جدی مدنظر داشته باشیم و در مواقع بحران، آمادگی لازم را برای افراد و تیم‌های امداد و نجات فراهم آوریم.

یوسفی گفت: دو مانور با حضور دستگاه‌های اجرایی و عملیاتی شهرستان، فرمانداری، هلال‌احمر، اورژانس، عوامل انتظامی، بسیج و تیم‌های امداد و نجات با همکاری شهرداری‌های زیدآباد و نجف‌شهر در یکی از مدارس زیدآباد و مدرسه شهید شهبا در نجف‌شهر و مانور دیگری نیز با همکاری اداره منابع طبیعی در یکی از اراضی شهرستان برگزار شد.

کد خبر 617388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.