دست یاری به سوی مدیران استانی دراز می‌کنم/نقش کلیدی اصحاب رسانه در توسعه شهر

شهردار جدید شهرکرد گفت: دغدغه‌های حوزه سخت‌افزاری نیاز به مطالعات، برنامه‌ریزی منسجم و اجرای دقیق دارد، به منظور تحقق این مهم از هم‌اکنون دست یاری به سوی مدیران ارشد استانی دراز می‌کنم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدحسین واحدیان امروز _یکشنبه پانزدهم آبان‌ماه_ در آیین تودیع و معارفه شهردار شهرکرد، اظهار کرد: زحمات ارزنده سرپرست شهرداری با خلوص نیت بود که امیدوارم همین تلاش‌ها در ادامه راه همراه شهرداری باشد و از تجربیات وی استفاده کنیم.

وی افزود: از اعتماد شورای استان به من برای خدمت به مردم مهربان شهری با فرهنگ و با اخلاق قدردانی می‌کنم.

شهردار شهرکرد خاطرنشان کرد: با توسعه روزافزون و افزایش جمعیت در شهرها، درخواست‌ها و نیازهای شهروندان متفاوت شده است، در گذشته جنس درخواست‌ها سخت‌افزاری بود، اما اکنون از نوع نرم‌افزاری است؛ در حوزه سخت‌افزاری اقدامات همواره انجام می‌شود و باید این‌گونه باشد.

واحدیان ادامه داد: جلسات متعددی با اعضای شورای اسلامی شهر در خصوص محورهای مختلف برگزار شده و تشکیل آن نیازمند برنامه تخصصی است که همه به آن واقف هستیم.

وی تصریح کرد: دغدغه‌های حوزه سخت‌افزاری در شهرکرد نیاز به مطالعات، برنامه‌ریزی منسجم و اجرای دقیق دارد، تعامل با سایر دستگاه‌های اجرایی نیز با هم‌افزایی و هم‌اندیشی، به منظور پیشبرد آهنگ رشد و توسعه شهر نیاز است، از هم‌اکنون دست یاری به سوی مدیران ارشد استانی دراز می‌کنم تا بتوانیم در این دوره اتفاقات بسیار خوبی را در حوزه سخت‌افزاری داشته باشیم.

شهردار شهرکرد با بیان اینکه در کنار موضوع‌های سخت‌افزاری، مباحث نرم‌افزاری نیز مورد توجه است، تاکید کرد: شهر یک موجود زنده است که علاوه بر کالبد، روح دارد؛ این روح در کالبد شهر جاری شود تا سرزندگی و شادی برای شهروندان رقم بخورد.

شهری آباد می‌شود که مردمانش آن را دوست بدارند

واحدیان اضافه کرد: امیرالمؤمنین (ع) در فرازی از نهج‌البلاغه اشاره کردند، شهری آباد می‌شود که مردمانش آن را دوست بدارند؛ مردم ولی‌نعمت‌های ما هستند و باید آنان را به فضای شهر بازگردانیم، آن هنگام است که شهر زنده می‌شود و سرزندگی و شادابی برای شهروندان رقم می‌خورد.

وی اضافه کرد: اگر در حوزه زیباسازی، فرهنگی و آموزش شهروندی اتفاقاتی رقم بخورد می‌توان حس تعلق را در شهروندان ایجاد کرد، بعد از آن مشارکت شهروندان در تمام امور شهری شکل می‌گیرد و آن زمان است که می‌توان تمام امورات شهری را با کمترین هزینه انجام داد تا با حداکثر رضایت شهروندان به ثمر برسد؛ لذا علاوه بر مدیران، اصحاب رسانه نیز نقش بسیار مهمی در شکل‌گیری و بهبود روابط شهروندان و مدیریت شهری دارند.

شهردار شهرکرد گفت: نبود این ارتباط در بسیاری از شهرهای کشور، یک شکاف جدی میان شهروندان و مدیریت شهری ایجاد کرده است و اصحاب رسانه می‌توانند این شکاف را برطرف کنند، در همین جلسه از تمام اصحاب رسانه جهت بهبود این ارتباط، دعوت به همکاری می‌کنم.

واحدیان افزود: امیدوارم بعد از توکل به خدای متعال با یاری و مساعدت شورای اسلامی شهر و مدیران استان و شهرستان، مدیران شهرداری شهرکرد که به تخصص و تعهد آنان ایمان دارم و مهم‌تر از همه با کمک مردم شهر، بتوانیم اقدامات خوبی را در شهرکرد رقم بزنیم و مجموعه شهرداری در راستای خدمت‌رسانی شایسته به مردم، اقداماتی در حد توان انجام دهد.

کد خبر 617364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.