شهرداران با ساخت‌وسازهای غیرقانونی برخورد کنند

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداران مناطق مختلف تهران باید جهت رفع ساخت‌وسازهای غیرقانونی اقدام کنند و اعضای شورای اسلامی شهر نیز نسبت به کوتاهی شهرداران نظارت داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرویز سروری امروز _یکشنبه پانزدهم آبان‌ماه_ در یکصدوسومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران طی تذکری با اشاره به اقدامات منطقه ۱۹ برای رفع ساخت‌وسازهای غیرمجاز اظهار کرد: برخی از سودجویان با سوءاستفاده از فضای ایجاد شده توسط اغتشاشگران، ساخت‌وسازهای غیرقانونی و ناپایداری را در بعضی مناطق انجام دادند که این تخلفات در منطقه ۱۹ رفع شد.

وی با بیان اینکه با کمک دادستانی ناحیه ۳۷، پلیس فاتب و امنیت ۷۵ هکتار از اراضی که در آن تخلفات ساخت‌وساز انجام شده بود آزادسازی شد، ادامه داد: شهرداری منطقه ۱۹ با استفاده از ۱۵۰ نیروی انتظامی، ۱۰۰ نفر از عوامل شهرداری منطقه و ۴۰۰ نفر از عوامل شهربان توانست ۱۵ سوله و ۲۰ مغازه (حدفاصل خلازیر تا آزادگان) را رفع تصرف کند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: شهرداران مناطق مختلف تهران باید جهت رفع ساخت‌وسازهای غیرقانونی اقدام کنند و اعضای شورای اسلامی شهر نیز نسبت به کوتاهی شهرداران نظارت داشته باشند.

وی در خصوص افتتاح پروژه‌های روز گذشته شهرداری تهران در قالب برنامه «شنبه امید و افتخار» گفت: شهرداری ۱۲ نقطه سیلاب‌خیز تهران را شناسایی کرده است که باید هرچه سریع‌تر رفع خطر شود.

کد خبر 617361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.