آشتی‌کنان کی‌روش و رحمتی در پک+عکس

سیدمهدی رحمتی به‌همراه خسرو حیدری امروز به تمرین تیم‌ملی فوتبال ایران رفتند و با کارلوس کی‌روش پس از سال‌ها دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سومین جلسه از مرحله پنجم اردوی آماده‌سازی تیم‌ملی فوتبال ایران قبل از جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر از ساعت ۱۰:۳۰ امروز _یکشنبه پانزدهم آبان‌ماه_ در ساختمان پک آغاز شد. بازیکنان تیم‌ملی پس از گرم‌کردن بدن‌های خود در این ساختمان حدود ۱۰:۵۰ دقیقه وارد زمین شماره ۲ مرکز ملی فوتبال شدند تا تمرینات تاکتیکی خود را زیر نظر کارلوس کی‌روش و دستیارانش پیگیری کنند. بازیکنان پس از ورود به زمین زیر نظر راجر ده‌سا و ریکاردو لوپز هم در سه‌گروه تمرین بدنسازی انجام دادند.

همچنین چهار دروازه‌بان حاضر در اردو زیر نظر الکساندر لوپز در گوشه‌ای از زمین تمرینات اختصاصی خود را برگزار کردند. ابوالفضل جلالی پس از دو روز غیبت به‌دلیل کسالت در تمرین امروز حضور فعالی داشت.

پیش از شروع تمرین تیم‌ملی فوتبال ایران، مهدی محمدنبی نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال به‌همراه سیدمهدی رحمتی و خسرو حیدری سرمربی آلومینیوم اراک و مربی استقلال در محل تمرین حاضر شدند. دروازه‌بان پیشین تیم‌ملی ایران با حضور در تمرین این تیم، با سرمربی یوزه‌ای ایرانی گفت‌وگو کرد تا اختلافات میان این دو نفر پایان یابد و شاهد آشتی‌کنان در حاشیه تمرین تیم‌ملی باشیم.

آشتی‌کنان کی‌روش و رحمتی در پک+عکس

رحمتی اواخر سال ۱۳۹۲ اعلام کرده بود که به‌صورت موقت، از حضور در تیم‌ملی خداحافظی می‌کند و بعد از آن، کی‌روش هیچ‌گاه حاضر به دعوت مجدد از سنگربان پیشین استقلال نشد. همین موضوع سبب بروز اختلافاتی میان این دو نفر شد که به‌نظر می‌رسد این اختلاف امروز به پایان رسیده است.

به گزارش ایمنا، سیدمهدی رحمتی و خسرو حیدری که در کلاس‌های مربیگری پرو لایسنس فدراسیون فوتبال حضور دارند، پیش از آغاز تمرین با کارلوس کی‌روش و در ادامه با بازیکنان و کادر فنی تیم‌ملی عکس‌هایی را به یادگار گرفتند.

کد خبر 617359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.