نادرالاصلی: کمتر توانسته‌ایم از عملکرد خود به مردم گزارش مطلوب بدهیم

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه پانزدهمین روز آبان‌ماه نیز گذشت، اما این سوال مطرح است که برنامه‌های اساسی شورا، در چه مرحله‌ای است؟ گفت: کمتر توانسته‌ایم از عملکرد خود به مردم گزارش مطلوب بدهیم، لذا امیدواریم در فرصت باقی مانده وظایف خود را به بهترین نحو ممکن انجام دهیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید نادرالاصلی امروز _یکشنبه پانزدهم آبان‌ماه_ در نطق میان دستور شصت‌ودومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان و با اشاره به وقایع سه‌گانه این روز در تاریخ ایران، اظهار کرد: امسال حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان رنگ و بوی دیگری داشت، زیرا دشمن با به میدان آوردن تمام بضاعت خود و به تعبیر فرمانده معظم کل قوا، راه‌اندازی جنگ ترکیبی، همراهان خود را در سراسر دنیا مسلح کرده بود تا انقلاب مردم ایران را به آخر خط برساند.

وی افزود: آن‌ها یک بار دیگر حداقل در دوران دفاع مقدس این مسیر را آزمایش کردند، وقتی از تمام ظرفیت‌های دست نشانده استفاده کردند و دریغ از اینکه یک وجب از این خاک را تصاحب کنند، اما دوباره جنگ احزاب آغاز شده است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در حال حاضر ناتو با شکل‌های مدرن وارد میدان شد و شرق، غرب، شمال و جنوب کشور را محل جولان کفتارها قرار داد، اما ولی امر ما که مولایش علی ابن ابیطالب (ع) است، در حال درآوردن چشم فتنه‌ای است که دشمنان ما و اسلام و انقلاب خواستند ایجاد کنند و کردند و جوانانی را از ما را به شهادت رساندند و گروهی فریب خورده به آتش آن‌ها سوختند.

نادرالاصلی تصریح کرد: مردم انقلابی ما روز ۱۳ آبان وفاداری به رهبری را با حضور میلیونی خود در راهپیمایی اثبات کردند، لذا جا دارد به عنوان نماینده جامعه ایثارگر، قهرمان کشور و البته اصفهان غیرتمند، از جامعه روحانیت، خاندان مکرم شهدا، دولتمردان انقلابی و مردم سپاس‌گزاری کنم، البته مردم ما به‌رغم فشارهای سخت و سو مدیریت‌ها که از برخی عناصر در لباس مدیریت ملاحظه می‌کنند، همچنان بر سر عهده و پیمان خود هستند.

وی با بیان اینکه ما به تعبیری نشستگان صف اول هستیم و مردم برای مرتبه‌های چندم نهایت خلوص خود را در تظاهرات به اثبات رساندند و از ما انتظار زیادی دارند، خاطرنشان کرد: دشمن قراری برای از پا نشستن ندارد و هر از گاهی تجمعی برپا می‌کند و آتش برمی‌افروزد، اما ما چه؟ در کدام نشست سیاسی اعم از نزدیکان و خانواده و تا نوجوانان و جوانان حضور یافتیم؟ از بضاعت مدیریت شهری در حوزه‌های تبیینی که امام امت جهاد تبیین را واجب فرمود، چقدر هزینه کردیم؟ آیا دل در حفظ امانت شهدا داریم؟ در این جهاد تبیین چه نقش مؤثری داشتیم؟

این عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: امروز مدارس و دانشگاه‌ها به این حضور نیاز دارند، اما مدیریت فرهنگی شهرداری در این زمینه چه تدبیری کرده است، در حالی که باید به شهید آرمان علی‌وردی و ده‌ها شهید دیگر پاسخگو باشیم، زیرا معلوم نبود اگر این شهدا فداکاری نمی‌کردند، چه بلایی بر سر خانواده و ناموس ما می‌آمد؟ گمانم بر این است که مسائل را به شوخی گرفته‌ایم.

نادرالاصلی با اشاره به روز «فرهنگ عمومی»، اظهار کرد: برای فرهنگ بر باد رفته و ایجاد طرح‌های ۲۰۳۰ گونه چه حرکت مثبتی انجام داده‌ایم؟ در کدام میدان بازی می‌کنیم؟ سمت حرکتی ما همان تافته‌های بافته شده غرب نیست؟؛ این در حالی است که وظیفه داریم در جهت اعتلای فرهنگ بشر، هم و غم خود را صرف کنیم. دیگران و بسیاری از افرادی که در گذشته در این پست‌ها بودند، از هیچ کوششی برای اجرای منویات خود که بیشتر سوق دادن جوانان به سوی لاابالی‌گری بوده است، دریغ نکرده‌اند.

وی تصریح کرد: امروز در شناخت اینکه الگو و روش ما چیست؟، مانده‌ایم، در حالی که ظرفیت‌های فوق العاده‌ای داریم و می‌توانیم جوان به بیراهه رفته را با اندکی حساب و کتاب و همراهی دانشگاه‌ها و حوزه‌ها و مراکز دینی و تحقیقاتی به مسیر بیاوریم.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه پانزدهمین روز آبان‌ماه نیز گذشت، اما این سوال مطرح است که برنامه‌های اساسی شورا، در چه مرحله‌ای است؟ خاطرنشان کرد: کمتر توانسته‌ایم از عملکرد خود به مردم گزارش مطلوب بدهیم، لذا امیدواریم در فرصت باقی مانده وظایف خود را به بهترین نحو ممکن انجام دهیم.

کد خبر 617341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.