اجرای ۴۰ پروژه عمرانی و خدماتی بافت مرکزی تبریز را متحول می‌کند

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: در حال حاضر ۴۰ پروژه عمرانی، خدماتی و زیربنایی در سطح حوزه شهرداری منطقه هشت تبریز در حال اجرا است که با اتمام آن‌ها شاهد توسعه و تحول بافت مرکزی شهر خواهیم بود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین رسول برگی در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرداری منطقه هشت تبریز که به همراه شهردار این منطقه انجام شد، ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی این منطقه در اجرای پروژه‌های مهم عمرانی و خدماتی در محدوده مرکزی شهر، اظهار کرد: در حال حاضر ۴۰ پروژه عمرانی، خدماتی و زیربنایی در سطح حوزه شهرداری منطقه هشت تبریز در حال اجرا است که با اتمام آنها شاهد توسعه و تحول بافت مرکزی شهر خواهیم بود.

رضا جان‌فشان‌نوبری، شهردار منطقه هشت تبریز نیز در این بازدید، از اجرای چندین پروژه مسیرگشایی، به‌منظور رفع مشکل ترافیکی در معابر سطح حوزه شهر خبر داد و گفت: اجرای طرح‌های مسیرگشایی در سطح حوزه شهرداری منطقه هشت، علاوه بر امکان دسترسی شهروندان به معابر جدید، معضل ترافیک و بلاتکلیفی چندین ساله در بافت مرکزی شهر را نیز برطرف می‌کند.

به گزارش ایمنا، رئیس شورای اسلامی شهر تبریز و شهردار منطقه هشت این کلان‌شهر طی این برنامه از دو پروژه عمرانی این منطقه از جمله پیاده‌راه پاساژ و سنگفرش کوچه ثبت‌ احوال بازدید کردند.

کد خبر 617317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.