اجرای بدون وقفه پروژه تقاطع غیرهمسطح وحدت

شهردار مبارکه از اجرای بدون وقفه عملیات عمرانی پروژه تقاطع غیرهمسطح وحدت خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم طبق برنامه از پیش تعیین شده، پروژه را به بهره‌برداری برسانیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدمهدی احمدی امروز _یکشنبه پانزدهم آبان‌ماه_ در جمع خبرنگاران با اشاره به ضرورت اجرای بدون وقفه عملیات عمرانی و پیشرفت پروژه تقاطع غیرهمسطح وحدت، اظهار کرد: عملیات عمرانی و اجرایی در تمام قسمت‌های پروژه جهت اتمام در زمان تعیین شده، در حال اجرا است.

وی افزود: با توجه به حادثه‌خیز بودن زیرگذر محله قهنویه، ساماندهی این نقطه حادثه‌خیز با احداث تقاطع غیرهمسطح در محور بلوار امیرکبیر در دستور کار قرار گرفته است.

شهردار مبارکه خاطرنشان کرد: تکمیل این تقاطع غیرهمسطح یکی از پروژه‌های مهم در راستای توسعه زیرساخت‌های شهر است و اجرای این پروژه با هدف جداسازی فیزیکی مسیرهای ترافیکی، روان‌سازی ترافیک، تسهیل رفت‌وآمدها و بهبود شاخص ایمنی انجام می‌شود.

احمدی اضافه کرد: این پروژه با هدف حذف نقاط حادثه‌خیز محلات نهچیر و قهنویه، پیشگیری از تردد وسایل نقلیه سنگین در محلات قهنویه و نهچیر، ایمن‌سازی تردد و تسهیل دسترسی پایانه به جاده مجتمع فولاد مبارکه در حال اجرا است.

وی گفت: عملیات خاکی، پل‌سازی، دیواره‌سازی، خاک‌ریزی، اجرای اساس و زیر اساس و آسفالت از مشخصه‌های عملیات اجرایی این پروژه است.

شهردار مبارکه افزود: تردد کامیون‌ها در محله‌های نهچیر و قهنویه تصادفات فوت و جرحی زیادی به دنبال داشته است، با احداث این تقاطع، حد فاصل میدان امیرکبیر تا جاده فولاد از تردد کامیون‌ها در این محور شهری جلوگیری می‌شود.

به گزارش ایمنا، شهردار مبارکه، معاونان و مدیران مجموعه مدیریت شهری با حضور در محل اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح وحدت از نزدیک در جریان روند پیشرفت این طرح قرار گرفتند.

کد خبر 617311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.