تعامل دستگاه‎‌های اجرایی با شهرداری زمینه‌ساز توسعه است

معاون توسعه و منابع انسانی شهرداری خرم‌آباد گفت: تعامل دستگاه‌های اجرایی شهر با شهرداری به یک چالش تبدیل شده است در حالی که این تعامل دوسویه می‌تواند سهم بسزایی در توسعه شهر داشته باشد.

مسعود جایدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی در دیگر شهرها به شهرداری در انجام اقدامات عمرانی و طرح‌های شهری کمک می‌کنند و طلب شهرداری بیشتر از شهروندان بابت پرداخت نکردن عوارض شهری است، در حالی که در خرم‌آباد با وجود درآمد ضعیف شهرداری، بیشتر طلب ما از دستگاه‌های اجرایی است.

وی افزود: هر ریالی که شهرداری از دستگاه‌های اجرایی و شهروندان دریافت می‌کند به‌خصوص مبالغ کمیسیون ماده ۱۰۰، خرج آسفالت و پیاده‌روسازی می‌شود.

معاون توسعه و منابع انسانی شهرداری خرم‌آباد خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی باید هرکدام سهمی در توسعه شهر داشته باشند، در حالی که با شهرداری تعامل خوبی ندارند.

جایدری خاطرنشان کرد: بودجه سال گذشته شهرداری سمنان ۵۷۰۰ میلیارد تومان بوده است، در حالی که بودجه شهرداری خرم‌آباد در همین بازه زمانی برمبنای رقم ۳۳۰ میلیارد تومان بسته شد.

وی اضافه کرد: بودجه سال جاری شهرداری سمنان نزدیک به هفت هزار میلیارد تومان است، در حالی که بودجه شهرداری خرم‌آباد تنها ۷۰۰ میلیارد تومان است که قابل مقایسه با شهر سمنان نیست.

معاون توسعه و منابع انسانی شهرداری خرم‌آباد گفت: تعامل دستگاه‌های اجرایی شهر خرم‌آباد با شهرداری به یک چالش تبدیل شده است، در حالی که این تعامل دوسویه می‌تواند سهم بسزایی در توسعه شهر داشته باشد.

کد خبر 617303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.