ضرورت رسیدگی به نمازخانه‌ها در سطح ادارات و سازمان‌های شهرداری

دبیر قرارگاه ترویجی‌فرهنگی شهرداری سمنان از ضرورت توجه به نمازخانه‌ها در سطح ادارات و سازمان‌های شهرداری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی یزدانیان در نشست دبیران اقامه نماز دستگاه‌های اجرایی استان سمنان، اظهار کرد: نماز موجب سلامت روح و روان و دوری از فساد در محیط اداری می‌شود؛ اقامه نماز تواضع در برخورد کارکنان با ارباب رجوع، کاهش استرس و تقویت مسئولیت‌پذیری را در پی دارد و شرایط همدلی و معنویت بین کارکنان را در سطح سازمان‌ها و ادارات فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه رسیدگی به نمازخانه‌ها از ضرورت بالایی برخوردار است، افزود: اقامه نماز اول وقت باید دغدغه نخست مدیران باشد، این مهم توسط قرارگاه ترویجی‌فرهنگی و ستاد اقامه نماز شهرداری سمنان در سطح ادارات و سازمان‌ها به صورت جدی در حال پیگیری است.

دبیر قرارگاه ترویجی‌فرهنگی شهرداری سمنان با تاکید بر اینکه کارکنان باید با فرهنگ نماز انس بگیرند و به آن علاقه‌مند شوند، تصریح کرد: هریک از کارکنان به عنوان یاوران نماز می‌توانند ترویج‌کننده این فرهنگ نیکو باشند.

در ادامه این نشست حجت‌الاسلام محمدرضا شمس‌الدین، مدیر ستاد اقامه نماز استان سمنان با تاکید بر ضرورت اقامه نماز در ادارات گفت: نقش دبیران اقامه نماز دستگاه‌های اجرایی از اهمیت فراوانی برخوردار است.

به گزارش ایمنا، نشست دبیران اقامه نماز دستگاه‌های اجرایی استان سمنان به میزبانی قرارگاه ترویجی‌فرهنگی و ستاد اقامه نماز شهرداری سمنان در محل سالن شهید بابایی برگزار شد. دبیران دستگاه‌های اجرایی حاضر در نشست پیشنهادها و نظرهای خود را جهت پیشبرد اهداف اقامه نماز بیان کردند.

کد خبر 617277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.