انگیزه‌های زیادی برای پیروزی برابر برزیل داریم!

«برزیل تیم خوبی دارد و در همه رشته‌های فوتبالی متفاوت از سایر کشورها است. ما هم خیلی دوست داشتیم در فینال با برزیل بازی کنیم، برای اولین بار است که می‌خواهم مقابل این تیم بازی کنم و خیلی انگیزه دارم. قرار است با بهترین بازیکن‌های دنیا رقابت کنیم و این لذت دارد؛ امیدوارم در پایان سربلند باشیم.»

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسابقات جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی از _دهم آبان‌ماه_ شروع شده است که تیم ملی ایران در مرحله گروهی موفق شد تیم‌های پاراگوئه، آمریکا و ژاپن را شکست دهد و به مرحله نیمه‌نهایی برسد. ایرانی‌ها در این مرحله مقابل امارات قرار گرفتند که در وقت سوم بازی موفق شدند این تیم را شکست دهند و راهی فینال شوند.

شاگردان نادری در مرحله فینال حریف برزیل شدند که امشب _یکشنبه پانزدهم آبان‌ماه_ از ساعت ۱۹:۳۰ مقابل این تیم صف‌آرایی می‌کنند. خبرنگار ایمنا گفت‌وگویی با مهدی شیرمحمدی بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی ایران داشته است که در ادامه می‌خوانید:

راجع به بازی با پاراگوئه بگویید که نخستین مسابقه شما در جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی بود

پاراگوئه یکی از تیم‌های قدرتمند فوتبال ساحلی محسوب می‌شود، همچنین مسابقات اول هر تورنمنتی خیلی سخت است، با این وجود توانستیم پاراگوئه را شکست دهیم و قدرت نمایی کنیم.

بازی با آمریکا چطور بود، پیش‌بینی می‌کردید این تیم را شکست دهید؟

پیش‌بینی می‌کردیم که آمریکا را ببریم، اما نمی‌دانستیم بازی مقابل آن‌ها این‌قدر سخت شود و پیشرفت کرده باشند. آمریکایی‌ها برای فوتبال ساحلی هزینه کردند و نتیجه آن را هم گرفتند. سال ۲۰۱۸ که با این تیم بازی داشتیم با نتیجه هشت بر یک و بدون هیچ زحمتی، آن‌ها را از پیش رو برداشتیم، اما امسال به سختی با نتیجه ۶ بر چهار بردیم.

در بازی مقابل ژاپن از زمانی که مختاری اخراج شد کار هم برای ایران سخت شد و در وقت‌های اضافه موفق شدید این تیم را شکست دهید، راجع به این بازی بگویید؟

ژاپن یکی از رقیب‌های سنتی ایران در همه رشته‌ها است و در فوتبال ساحلی قدرت خوبی دارد. این کشور چند بازیکنی را که ملیت خود را عوض کردند به خدمت گرفته، مانند کاپیتان تیم اوزو که برزیلی است.

بعد از اخراج مختاری کار ما سخت شد، شاید اگر اخراجی نمی‌دادیم بازی به وقت‌های اضافه کشیده نمی‌شد. این نکته را هم باید اضافه کنم، ماسه‌ای در ورزشگاه دوبی ریختند که همه را شوکه کرده است، چنین ماسه‌ای تا به حال در دوبی نبوده زیرا خیلی سنگین است و توپ روی آن حرکت نمی‌کند.

انگیزه‌های زیادی برای پیروزی برابر برزیل داریم!

ارزیابی شما از مسابقات جام بین قاره‌ای چیست؟

باوجود اینکه در حق فوتبال ساحلی در ایران کم‌لطفی می‌شود، اما یکی از قدرت‌های فوتبال ساحلی محسوب می‌شویم، اگر پخش زنده مسابقات لیگ را داشتیم قرارداد بازیکنان فوتبال ساحلی آن‌قدر پایین نبود. ارزیابی من از مسابقات این است که تیم‌ها هزینه کردند و اگر بخواهیم به همین شکل ادامه دهیم، درجا می‌زنیم و از سایر کشورها عقب می‌مانیم.

از زمانی که مسابقات جام بین قاره‌ای شروع شده، شبکه سه مسابقات را به صورت زنده پخش می‌کند و با توجه به اینکه رقابت‌های لیگ برتر این رشته پخش زنده ندارد و مردم با آن آشنا نیستند گزارشگر بازی مجبور است جزئی‌ترین قوانین را هم توضیح دهد. با توجه به اینکه فوتبال ساحلی رشته جذابی است، به نظر شما اگر مسابقات لیگ پخش زنده داشته باشد چقدر اسپانسرها به سمت این رشته می‌آیند؟

چندسال پیش شبکه ورزش و شما، بازی‌های فوتبال ساحلی را پوشش می‌دادند و با گزارشگری عباس قانع مردم به سمت این رشته جذب شدند. خیلی از افراد باید فوتبال ساحلی را ببینند تا متوجه شوند چقدر ورزش جذابی است؛ امیدوارم پخش زنده از این رشته گرفته نشود تا پیشرفت کنیم.

در مرحله نیمه نهایی مقابل امارات صف‌آرایی کردید و در تایم سوم موفق شدید این تیم را شکست دهید، درخصوص این دیدار بگویید

بازی مشکلی بود زیرا میزبان رقابت‌ها بودند و چندین سال است برای فوتبال ساحلی هزینه می‌کنند. مربی‌های خوب خارجی برزیلی و اسپانیایی در این کشور حضور دارند که فوتبال ساحلی امارات پیشرفته‌تر شده است، اما توانستیم در جنگ ایران و امارات و کری‌هایی که بین تماشاگران است، دل مردم ایران را شاد کنیم.

در فینال امشب مقابل برزیل قرار می‌گیرید، فکر می‌کنید می‌توانید قهرمان مسابقات شوید؟

برزیل تیم خوبی دارد و در همه رشته‌های فوتبالی متفاوت از سایر کشورها است. ما هم خیلی دوست داشتیم در فینال با برزیل بازی کنیم، برای اولین باری است که می‌خواهم مقابل این تیم بازی کنم و خیلی انگیزه دارم. قرار است با بهترین بازیکن‌های دنیا رقابت کنیم و این لذت دارد. امیدوارم در پایان سربلند باشیم، تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا با قهرمانی از مسابقات برگردیم.

کد خبر 617251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.