اجرای پروژه‌ آرام‌سازی محله حصه در سال آینده

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با بیان اینکه احداث میدان عروج و تملک و تعریض خیابان شهید رئیسی در این محور در حال اجرا است، گفت: پروژه آرام‌سازی محله حصه از جمله پروژه‌های شاخص این منطقه محسوب می‌شود که در مرحله طراحی است و امیدواریم در سال آینده اجرایی شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، داوود بحیرایی در جلسه بررسی پروژه‌های محله محور منطقه ۱۰ شهرداری که با حضور «سیداحمد نواب» مشاور شهردار اصفهان در امور محلات برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به رویکرد مدیریت شهری مبنی بر ارتقای کیفیت زندگی در محلات امسال دو محله حصه و مصلی از منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان برای اجرای پروژه‌های محله‌محور در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه بیشتر پروژه‌های محله‌محور این منطقه به مرحله اجرا رسیده است، ادامه داد: در کنار طرح‌های محله‌محور، پروژه‌های کلانی نیز در منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان شکل گرفته است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با بیان اینکه احداث میدان عروج و تملک و تعریض خیابان شهید رئیسی در این محور در حال اجرا است، تصریح کرد: پروژه آرام‌سازی محله حصه از جمله پروژه‌های شاخص این منطقه محسوب می‌شود که در مرحله طراحی است و امیدواریم در سال آینده اجرایی شود.

بحیرایی از تملک ۲۵ هزار مترمربع زمین در محله حصه برای احداث فضای سبز خبر داد و گفت: با اجرای این پروژه‌ها در صدد افزایش کیفیت زندگی در محله حصه هستیم.

اجرای پروژه‌های محله محور منطقه ۱۰ طبق برنامه‌زمانبندی

سیداحمد نواب، مشاور شهردار اصفهان در امور محلات نیز در این جلسه با اشاره به لزوم رسیدگی به محلات شهر، گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در دوره جدید مدیریت شهری ارتقای کیفیت زندگی در ۲۲۰ محله شهر اصفهان بررسی شد که از این تعداد، ۹۸ محله با توجه به محرومیتی که در آنها وجود دارد و در طول سال‌های گذشته توسعه‌ای در آنها اتفاق نیفتاده است، مورد توجه قرار گرفت، البته از این تعداد نیز ۵۸ محله نیاز به بررسی و مداخله فوری داشت که با توجه به بودجه شهرداری و توان مناطق، برای هر منطقه دو محله را در نظر گرفتیم.

وی با بیان اینکه در مرحله نخست باید محرومیت‌زدایی انجام و سپس ارتقای محله و هویت آن پیگیری شود، خاطرنشان کرد: در چهار شاخص عمرانی، زیستی، فرهنگی و اقتصاد محله، پروژه‌های مورد نیاز برای محله‌های مدنظر تعریف شده است.

مشاور شهردار اصفهان در امور محلات با اشاره به روند مطلوب اجرای پروژه‌های محله‌محور در منطقه ۱۰، اظهار امیدواری کرد: تا پایان سال پروژه محله‌محور منطقه ۱۰ طبق برنامه زمان‌بندی انجام و موجب رضایتمندی بیشتر ساکنان این محلات شود.

کد خبر 617249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.