جواد نکونام پیشنهاد مربیگری تیم‌ ملی فوتبال را رد کرد+ عکس

جواد نکونام، سرمربی تیم فولاد خوزستان با انتشار پستی در اینستاگرام رسما پیشنهاد مربیگری تیم ملی فوتبال ایران را رد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در هفته‌های اخیر تکراری‌ترین موضوعی که در مورد تیم‌ملی فوتبال ایران مطرح شد، حضور جواد نکونام روی نیمکت تیم‌ملی به‌عنوان دستیار نخست کی‌روش در رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر بود.

مهدی تاج و کارلوس کی‌روش پس از بازگشت به فوتبال ایران بارها و با جدیت اعلام کردند که سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان نخستین و تنها گزینه برای دستیاری در تیم‌ملی فوتبال ایران است و جایگزین دیگری برای مربیگری در تیم ملی نمی‌بینند.

اما همان‌اندازه که فدراسیون فوتبال مشتاق حضور جواد نکونام در کادر فنی تیم‌ملی ایران برای جام‌جهانی است، باشگاه فولاد خوزستان با آن مخالفت می‌کند و کوتاه نمی‌آید. فولاد که آخرین تمرین خود را در آستانه هفته یازدهم لیگ‌برتر برگزار کرده بود با انتشار عکس‌هایی از سرمربی خود، نسبت به آخرین صحبت‌های مهدی تاج در خصوص اینکه نکونام مربی تیم‌ملی در جام‌جهانی خواهد بود واکنش منفی نشان داد.

باوجود اینکه مهدی تاج اعلام کرده بود موافقت باشگاه فولاد را برای حضور نکونام در تیم‌ملی خواهد گرفت و همچنین وی به‌صورت پاره‌وقت و کوتاه‌مدت در تیم‌ملی دستیار خواهد بود اما فولاد به‌طور کامل با این ماجرا مخالفت کرد.

با این حال باز هم بارقه‌های امید فدراسیون فوتبال برای قبول پیشنهاد مربیگری تیم‌ملی توسط نکونام و باشگاه فولاد زنده بود تا اینکه در نهایت دقایقی قبل جواد نکونام با انتشار پستی در صفحه شخصی اینستاگرام خود این پیشنهاد را رسماً رد کرد و نوشت:

«گرچه پیش از این بارها باشگاه فولاد خوزستان، مخالفتش با پیوستن من به تیم‌ملی را اعلام کرده بود، لازم می‌دانم شخصاً موضوع را پایان یافته اعلام کنم‌. از کارلوس کی‌روش عزیز، سرمربی بادانش و محترم تیم‌ملی و همچنین آقای مهدی تاج رئیس فدراسیون و دیگر اعضای هیئت‌رئیسه فدراسیون تشکر می‌کنم که نیمکت پرافتخار تیم ملی را به من پیشنهاد دادند.

تصور می‌کنم که ادامه بحث درباره حضورم در تیم‌ملی، نه به نفع این تیم است و نه به نفع فولاد.

برای من فولاد خوزستان مثل تیم ملی خواهد بود، برای تیم‌ملی کشورم، آینده‌ای روشن آرزو دارم.

امیدوارم این تیم همانی باشد که مردم ایران می‌خواهند.»

جواد نکونام پیشنهاد مربیگری تیم‌ ملی فوتبال را رد کرد+ عکس

کد خبر 617179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.