سرمربی سابق رئال مادرید در لیگ‌ برتر انگلیس

جولن لوپتگی که سابقه مربیگری در تیم ملی فوتبال اسپانیا و رئال مادرید را دارد، هدایت تیم ولوز انگلیس را برعهده گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، باشگاه ولوز پس از جدایی برونو لاگه در ماه اکتبر، لوپتگی را به عنوان سرمربی جدید منصوب کرد؛ این مربی اسپانیایی که اخیراً هدایت سویا را برعهده داشت در روز ۱۴ نوامبر و هم زمان با تعطیلات لیگ برتر برای جام جهانی، هدایت این تیم را برعهده خواهد گرفت.

ولوز پیش‌تر اعلام کرد: مربی موقت (استیو دیویس) تا سال ۲۰۲۳ در این سمت باقی خواهد ماند، اما ظاهراً این‌طور نیست.

لوپتگی نیز بیش از ۲۰ سال است مربیگری کرده و مربی تیم ملی اسپانیا و همچنین رئال مادرید بوده است. او همچنین قبلاً هدایت پورتو را برعهده گرفته و سرمربی‌ای بود که اولین بازی را در ۱۷ سالگی از روبن نِوِس گرفت. در سال ۲۰۲۰ تیم سویا به همراه او، وولوز را در راه کسب جام، از لیگ اروپا حذف کرد.

جف شی _رئیس ولوز _ درباره انتصاب لوپتگی به وب‌سایت باشگاه گفت: «جولن یک مربی فوق‌العاده با تجربه عالی است، و ما بسیار خوشحالیم که با او به توافق رسیده‌ایم تا به تیم بیاید. از ابتدا، جولن گزینه شماره یک ما برای هدایت بود و مشتاقانه منتظر استقبال از او و کادرش هستیم تا در هفته‌های آینده به ما ملحق شوند.»

ولوز در حالی به مصاف برایتون می‌رود که انتظار دارد در آستانه تعطیلات جام جهانی، جایگاه مناسبی کسب کند. لوپتگی نیز یک ماه فرصت خواهد داشت با بازیکنان کار کند تا در انتهای فصل جایگاه مناسبی به دست آورد.

کد خبر 617160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.