ضرورت صیانت و حفاظت از منابع طبیعی زرین‌دشت

فرمانده انتظامی شهرستان زرین‌دشت گفت: لازم است برای توفیق بیشتر در حفاظت از منابع طبیعی و اراضی ملی، همکاری نیروی انتظامی برای صیانت از این منابع و برخورد با تخلفات افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمیدرضا صالحی فرد امروز _شنبه چهاردهم آبان‌ماه_ در دیدار با رئیس اداره منابع طبیعی زرین دشت، اظهار کرد: لازم است برای توفیق بیشتر در حفاظت از منابع طبیعی و اراضی ملی، همکاری نیروی انتظامی برای صیانت از این منابع و برخورد با تخلفات افزایش یابد.

وی ادامه داد: منابع طبیعی موهبتی الهی و حفاظت از این منابع و مواهب خدادادی یک وظیفه ذاتی و تکلیف بزرگ شرعی و قانونی برای همگان است.

فرمانده انتظامی زرین‌دشت گفت: وظیفه امروز هر ایرانی حفاظت از عرصه‌های ملی است و به عنوان سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی، حراست از عرصه‌های ملی را وظیفه خود می‌دانیم و آماده‌ایم در این زمینه هرگونه همکاری با اداره منابع طبیعی و آبخیزداری داشته باشیم.

با متخلفان و متصرفان اراضی ملی برخورد شود

حسن فتوت، رئیس اداره منابع طبیعی نیز در این دیدار با اشاره به همکاری نزدیک فراجا در مبارزه با سوداگران طبیعت، تصریح کرد: تعامل این نیرو با اداره کل منابع طبیعی یک ضرورت انکارناپذیر است تا بتوانیم در امر مبارزه با فرصت‌طلبان در این حوزه به شایستگی عمل کنیم.

وی با بیان اینکه فراجا مؤثرترین عامل حفظ و حراست از اراضی ملی است، خاطرنشان کرد: هر چقدر بتوانیم در برابر متخلفان و متصرفان اراضی ملی قاطعانه برخورد کنیم، به همان میزان به نسل آینده خدمت بیشتری کرده‌ایم.

کد خبر 617146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.